• Cantaton

Tantvarning för 7:e gången

åååh vad jag är trött...

• Cantaton

Jag hade lätt valt huset Men å andra sidan vill jag inget hellre än att bo i ett hus med gräsmatta.

• Cantaton

Fina de blev!

Fjosok skrev 2010-01-25 12:32:50 följande:
    Tack Sonja för klänningsberömmet. Jag är riktigt nöjd, dom kostade trots allt bara 500:- för den stora och 300:- för den lilla att sy upp. Sen 500:- i frakt och vi får se vad tull/momsfolket tycker om detta men hur som haver så är väl tull/moms på 800:- inte det värsta man kan behöva betala.Bild på näbbklänningen (den jag fick) är uppe nu också.
  • Cantaton

Mjo, fast jag är inte så där jättenorr av mig. Stockholms norrort, och så älskar jag Dalarna. Men min sambo säger att han inte kan flytta till en stad som är mindre än Stockholm, så vad gör man?

Sonja68 skrev 2010-01-25 14:46:13 följande:
    Fjosok, MittiPrickan, Cantan och alla andra: Vi har GOTT om plats här uppe i norr. Särskilt konstnärssjälar som ni, brukar trivas ypperligt här Här behöver man inte trängas och huspriserna har en trevlig nivå Ni är hjärtligt välkomna!!
  • Cantaton

dfk, ja, jag brukar gå 3-4 ggr i veckan, men just nu har jag en seg förkylning så den här veckan har jag kört två lugna crosstrainerpass ala promenadvarm, samt promenerat. Tanken är att jag ska köra 2 styrkepass och 2-3 konditionspass framöver. (För viktminskning.)

Äntligen har jag lyckats göra flyern och trots problem fått den godkänd av tryckeriet för tryck. Min folder ville jag ha uppdragen i affischsstorlek (50x70), vilket inte gick, men hon kunde dra upp den till A2, vilket ju är nära på. Så snart är allt tryck klart!!

Och idag har jag annons i Stockholms city. Alla tidningsställ jag själv gått förbi har dock varit tomma, så jag har inte fått tag i någon tidning själv...

Har även tagit promenad med bästa Anna samt druckit te o spelat yatzy på ett café innan vi vände och gick hemåt

• Cantaton

Och just det, hur kunde jag glömma att berätta...!?! Pappa skickade ett sms vid lunch. Han hade blivit utskriven redan idag!!!

• Cantaton

Haha, fina liknelser Cheddar vore inte helt fel.

Fjosok skrev 2010-01-25 17:08:20 följande:
    Inget jag pratar högt om längre :) Men om man säger så att jag kommer inte att gifta mig eller leva med någon. Sannolikheten är ungefär lika stor som att grisar flyger eller att månen är en cheddar
  • Cantaton
    Fjosok skrev 2010-01-25 20:23:32 följande:
    OJ, verkar inte vara NÅGON som tycker som är spyfula som jag trodde :)Tack Bobou och alla andra (som jag inte tackat innan)
  • Cantaton

Det slog mig strax innan 19 att mitt företag fyller år idag! Så vi åkte iväg till ICA maxi och köpte tårta Bjuder alla som vill ha, såklart!!

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången