Tantvarning för 7:e gången
åååh vad jag är trött...
åååh vad jag är trött...
Ojojoj. Inte kom jag upp ur sängen förrän nu...!!!
Jag hade lätt valt huset Men å andra sidan vill jag inget hellre än att bo i ett hus med gräsmatta.
Fina de blev!
Mjo, fast jag är inte så där jättenorr av mig. Stockholms norrort, och så älskar jag Dalarna. Men min sambo säger att han inte kan flytta till en stad som är mindre än Stockholm, så vad gör man?
dfk, ja, jag brukar gå 3-4 ggr i veckan, men just nu har jag en seg förkylning så den här veckan har jag kört två lugna crosstrainerpass ala promenadvarm, samt promenerat. Tanken är att jag ska köra 2 styrkepass och 2-3 konditionspass framöver. (För viktminskning.)
Äntligen har jag lyckats göra flyern och trots problem fått den godkänd av tryckeriet för tryck. Min folder ville jag ha uppdragen i affischsstorlek (50x70), vilket inte gick, men hon kunde dra upp den till A2, vilket ju är nära på. Så snart är allt tryck klart!!
Och idag har jag annons i Stockholms city. Alla tidningsställ jag själv gått förbi har dock varit tomma, så jag har inte fått tag i någon tidning själv...
Har även tagit promenad med bästa Anna samt druckit te o spelat yatzy på ett café innan vi vände och gick hemåt
Och just det, hur kunde jag glömma att berätta...!?! Pappa skickade ett sms vid lunch. Han hade blivit utskriven redan idag!!!
Haha, fina liknelser Cheddar vore inte helt fel.
Det slog mig strax innan 19 att mitt företag fyller år idag! Så vi åkte iväg till ICA maxi och köpte tårta Bjuder alla som vill ha, såklart!!