Tantvarning för 7:e gången
dfk. Tack
dfk. Tack
(ps. till er alla - förlåt att jag är så ego just nu. Jag är inte riktigt stark att lyfta andra just nu. Jag SER vad ni går igenom och ni finns i mitt hjärta, det kommer bara inte över "läpparna".)
Jag fick imorse
Yes, där rök sista augustitiden. Nu är samtliga lördagseftermiddagar i juli och augusti uppbokade.
Haha. Söta.
DET är stort! Minns själv när jag kunde läsa böcker, men inte texten på TV:n för att det gick för fort...
(Förlåt allihopa för att jag inte kommenterat era ljusa och mörka dagar. Jag håller mig borta av ren självbevarelsedrift. Men jag blev lycklig över biblioteksfrågan och har varit inlagd på sjukhus pga magsmärtor och saknade er då... Surfade in här på mobilen från sjukhussängen för att kanske få ett och annat leende. Och det kom sig visst av en kackelig diskussion Och passion, varmaste, varmaste tanken till dig. Jag förstår givetvis inte precis vad du går igenom, för jag har inte varit där, men jag har aldrig varit så rädd som idag när läkarna ville kolla om mina smärtor kom från äggstockarna... tänk om jag aldrig skulle kunna få barn!! Det är min värsta mardröm...)
Jag har precis kommit hem. De har inte kunnat konstatera vad som är fel. Har röntgats och tagit massa prover och gjort ultraljud i underlivet och.. tja, allt möjligt. De misstänkte blindtarmen eller äggstockarna. Blindtarmen lyckades de inte se på röntgen så de kan varken säga om den eller bra eller dålig, men alla andra prover var oförändrade och de borde fått stigande värden om det var blindtarmen. Tack och lov fanns ingen cysta heller. Och livmoder och äggstockar och allt såg ut precis som de skulle. Men läkarna vet alltså inte vad det är och eftersom de inte ser nåt bör det gå över av sig självt. Annars får jag komma tillbaka. Jag var leds på att vara på sjukhus nu så jag åkte mer än gärna hem när de frågade om jag ville det...
Typ så.
Jag mår bara bättre av att vara hemma. Fick så många flashbacks från pappas sjukhustid när jag låg där. Bara grät och grät igår.
Ni är så fina. Pappas sambo (undersköterska) tror att det kan vara stressframkallad magkatarr - eftersom det inte blir några utslag på prover och röntgen. Så tillsammans med en kompis ska jag promenera bort till Apoteket och köpa något receptfritt mot det och se om det hjälper. Många av symptomen stämmer.
Är lite frustrerande att jag mår sämre idag än de dagar jag var på sjukhus. Men på sjukhuset fick jag inte äta eller dricka något, så det kan ju spela in...
Ååååååh neeeej! Varmaste, varmaste tankarna till er
Musiktrådarna är förpestade...
Det är nån som skriver om samma stråksajt i inlägg efter inlägg - oavsett vad som efterfrågas, typ...
Vilka små nätta fötter ni har!!! Här kommer klampfot 42..
O jag har samma storlek som sambon. Det har också sina fördelar Bara att stoppa i fötterna i närmasta paret skor och gå
Han instämmer dock inte i det.
Det är väl ingen tantvarning!? Sådär har jag gjort sen jag var liten - tömt paketen alltså. Min sambo är helt fascinerad över hur mycket tandkräm jag kan få ur tuben trots att den är "tom".
Nu har jag varit på kurs i hjärt-lung-räddning och första hjälpen. All lägerledning för sommarens konfirmandläger deltar i sådana kurser under våren. Bra, tycker jag.