• Cantaton

Tantvarning för 7:e gången

Ja, den var fin på mig. Jag hade tänkt köpa en limegrön vårjacka, men nu får det väl bli en röd eller svart eller nåt. Har nog inte lust med limegrön jacka och klarröd hatt

Jag brukar inte ha migrän så ofta (typ en gång i halvåret), men nu har jag haft det tre dagar på en veckas tid ungefär.

Du kommer inte bli uppsagd. Kommunicera är precis vad DU nu har gjort - och det han INTE har gjort.

Sonja68 skrev 2010-03-11 18:16:08 följande:
    God afton allra käraste tanter och tantfans!Bruttan, klok läkare du har. Se till att ta det lugnt nu. Lilla grodan... håll dig på plats i mammas mage ett tag till CAntaton: Röd hatt låter jättesnyggt på dig! Migrän, ja det lider jag också av, inge kul alls. Kram på dig, gumman.Jag har haft ett utbrott på VD;n i ett mejl innan jag gick hem. Han skriver små irriterande lappar med frågor och kommentarer på fakturorna som inte rör mig, utan andra. Istället för att själv lyfta luren och prata med vederbörande så använder han mig som budbärare. Jag hatar det! Och det fick han veta...Så nu blir man väl uppsagd också Men va fan!! PRATA och KOMMUNICERA med varandra. Jag vill bara ha en faktura som är attesterad och klar. Tjafset innan dess är liksom inte min sak...
  • Cantaton

Äsch, är det nu jag är tanten i gänget alltså? Min sambo ifrågasätter ofta varför jag hänger i en tanttråd, haha. Men det är alltså för att jag POSTAR preliminärdeklarationerna.

Annars gör jag också ALLT på internet.

Fjällbruttan skrev 2010-03-11 18:20:49 följande:
    Sonja, varför i herrans namn skulle du bli uppsagd för att du komminucerar???Tycker att du gjorde helt rätt, varför ska du vara budbärare??KramPsstt...även jag använder Intrenet och skickar allt via datorn, fantastiskt smidigt
  • Cantaton

Hihi.

Fjällbruttan skrev 2010-03-11 18:22:33 följande:
    Canta, du är så gullig som vill bli terroriserad av mig! Gillar dig Och håller med dig , slutet av artikeln gör det hela bara ännu värre
  • Cantaton

Bra gjort!

Sonja68 skrev 2010-03-11 18:25:53 följande:
    Ja, och han har själv sagt att han gillar mig för det är rak kommunikation. Suck. Jag mejlade ett gruppmejl till berörda personer och skrev vad var och en av dem säger till mig och att de får reda ut mellan varann och inte kontakta mig förrän de är överens om hur det ska vara.Skrev också att det är svårt att tro att vi jobbar på ett högteknologiskt företag inom kommunikation!Min underskrift var: Sonja, Springflicka/Budbärare/Slaskhink
  • Cantaton

Min sambo har typ alltid hatt Han tycker också att det ska vara mer hattar! Det här blev min första

• Cantaton

Varken mina katt- eller bilregisterkunskaper räcker till för att besvara era frågor. Allra minst kattfrågan. På tvåan skulle jag gissa på Bilregistret för att säga något

• Cantaton

Här har SCB sammanställt uppgifter från Bilregistret. Kanske kan vara till hjälp? Du kan söka på olika egenskaper.

www.ssd.scb.se/databaser/makro/Visavar.asp&xu=scb&omradekod=TK&huvudtabell=Fordon&omradetext=Transporter+och+kommunikationer&tabelltext=Fordon+enligt+bilregistret+efter+fordonsslag+och+best%E5nd.+M%E5nad&preskat=O&prodid=TK1001&deltabell=+&deltabellnamn=Fordon+enligt+bilregistret+efter+fordonsslag+och+best%E5nd.+M%E5nad&innehall=Fordon&starttid=1975M01&stopptid=2010M02&Fromwhere=M&lang=1&langdb=1

Cantaton skrev 2010-03-12 08:29:59 följande:
    Varken mina katt- eller bilregisterkunskaper räcker till för att besvara era frågor. Allra minst kattfrågan. På tvåan skulle jag gissa på Bilregistret för att säga något
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången