Tantvarning för 7:e gången
Ja, den var fin på mig. Jag hade tänkt köpa en limegrön vårjacka, men nu får det väl bli en röd eller svart eller nåt. Har nog inte lust med limegrön jacka och klarröd hatt
Jag brukar inte ha migrän så ofta (typ en gång i halvåret), men nu har jag haft det tre dagar på en veckas tid ungefär.
Du kommer inte bli uppsagd. Kommunicera är precis vad DU nu har gjort - och det han INTE har gjort.
Sonja68 skrev 2010-03-11 18:16:08 följande:
God afton allra käraste tanter och tantfans!Bruttan, klok läkare du har. Se till att ta det lugnt nu. Lilla grodan... håll dig på plats i mammas mage ett tag till CAntaton: Röd hatt låter jättesnyggt på dig! Migrän, ja det lider jag också av, inge kul alls. Kram på dig, gumman.Jag har haft ett utbrott på VD;n i ett mejl innan jag gick hem. Han skriver små irriterande lappar med frågor och kommentarer på fakturorna som inte rör mig, utan andra. Istället för att själv lyfta luren och prata med vederbörande så använder han mig som budbärare. Jag hatar det! Och det fick han veta...Så nu blir man väl uppsagd också Men va fan!! PRATA och KOMMUNICERA med varandra. Jag vill bara ha en faktura som är attesterad och klar. Tjafset innan dess är liksom inte min sak...