• Soldemor

Tantvarning för 7:e gången

Im yours skrev 2010-03-18 19:07:10 följande:

Igår gick jag igenom min garderob, ni skulle vart här allihopen. Jag ger bort typ 30 st festklänningar etc.Nu känner jag mig avslappnat trött, lite skönt faktiskt.
    *kommer i ilfart med stora blå IKEA-påsar*
  • Soldemor
    passionsblomman skrev 2010-03-18 20:15:29 följande:
    Du skulle ju behöva ett helt kläd-hus! Med olika rum för olika kläder....
    Jag med! Arbetar på det...
  • Soldemor
    passionsblomman skrev 2010-03-18 23:52:05 följande:
    .Jag blir förbannad av provhytter för närvarande.
    Det blir vi nog lite till kvinns. De är trånga, varma, ostädade och med ett ljus som gör att man ser ut som en sjuklig gris.
  • Soldemor
    Aleta skrev 2010-03-20 09:14:50 följande:
    Nu har jag varit en sur, gnällig besserwissertant!Både i tärntråden och dessutom hittade jag en bröllopskoordinators hemsida med "traditioner" som jag är helt säker på inte stämmer. Kunde inte låta bli att skicka ett mail till henne och ifrågasätta vad hon informerade brudar om. Det är inte konstigt att det finns så många idéer om bröllop och annat. Folk tror på det första de hittar på internet och varken kollar källor eller vad andra säger. Man kan lura folk till vad som helst känns det som.
    Oh ja! Jag har mött en hel del indoktrinerade brudar som blivit itutade alla "traditioner som gäller". Suck!
  • Soldemor

Jag är jättearg! Men får väl skylla mig själv. Lilla monstret har klättrat upp i bokhyllan (hur gör hon!) och rivit ner en jättestor siames i porslin som jag fick när jag fyllde 25. Den gick ganska sönder om man så säger...unge! Maken får laga den ikväll. Morr!
    *Äter rättvisemärkt choklad och dricker mjölk för att lugna nerverna*

Igår var vi på ett bas-step-pass, för maken tyckte jag skulle börja med något lugnare när jag inte tränat på tre veckor. Ha! Det var ju så enkelt så man kunde verkligen jobba, var mer död än levande efter en halvtimme. Men nu blir det kvällsaktiviteter varje kväll fram t fredag, så det var ju bra att göra något igår. Idag skall jag på¨två¨styrelsemöten så har jag tur hinnner jag inte med så¨mycket dammsugning. (fast jag kanske dammsugar upp en liten svans, man vet aldrig *ler ondsint*)

• Soldemor

Gillar också Alcazar, det är så grym jympamusik!

I går kväll kände jag mig hemsk för att jag varit så arg på den lilla...fick gå upp och hålla om henne och gå runt en stund med henne. Idag tror jag hon hade glömt allt son hände igår. Älskar ju henne, var ju t o m beredd att lämna maken för hennes skull! (fast där var han barnslig!)

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången