• Soldemor

Tantvarning för 7:e gången

Sonja68 skrev 2010-03-30 11:58:58 följande:
    Ja, jag måste absolut skicka iväg min, för träder en sån där sexbomb in i vårt hus så åker kalashnikoven fram !
    Och det får vi ju inte utsätta vår sötsak för!
  • Soldemor
    passionsblomman skrev 2010-03-30 12:23:41 följande:
    Sexbomb sexbomb... *vickar på rumpan med lilla K*Hihihihihiii!Aleta, det räcker inte med en dag hemma hos er. Du behöver ha honom som allsysslare på heltid med allt du har att ta hand om.Han kunde ju hålla dig sällskap medan maken är borta och när maken är på hemmaplan får han ledigt.Vi måste också städa idag. Men till skillnad mot Heloise har jag vaknat HELT utan någon sådan där lust.
    Den lusten har jag ytterst sällan. Kan kanske bli bättre om jag får mitt hus med mitt garderobsrum!
  • Soldemor
    Fjällbruttan skrev 2010-03-30 15:01:16 följande:
    !Slemproppen har gått Alltså, enligt BM i alla fall, var tvungen att ringa och fråga... för jag har aldrig sett den med de tre tidigare barnen Så om en vecka tio dagar kommer nog Grodan Inte före påsk i alla fall, för jag vill INTE föda barn just nu... det skrattade BM åt också!Påstod att jag minsann inte fick välja själv!!
    *börjar förbereda för dopsamtal*
  • Soldemor
    Aleta skrev 2010-03-30 15:50:48 följande:
    Fjällis, vad spännande!Barnen går och väntar på en ny liten kusin som redan är en vecka sen, får se om han/hon kommer i påsk.
    Kommer kusinen på påskdagen och är en pojke känns namnet givet!
  • Soldemor
    Aleta skrev 2010-03-30 17:21:57 följande:
    Gör det?Vaddå, Jesus Maria?
    Jesus räcker väl alldeles utmärkt?
  • Soldemor
    passionsblomman skrev 2010-03-30 23:25:30 följande:
    Det kom ingen såndäringa städhjälp hit idag......så jag och sambon har fått börja städa kåken själva. Vi har bara kommit en liten bit-vi började ju inte precis tidigt heller-men nu har iallafall madrassen bankats ute på balkongen, rena lakan, skakade mattor och upplockade kläder samt en kopiös massa damm tagits om hand i sovrummet. Där står förövrigt fortfarande några kartonger med kläder som ännu inte har någon vettig garderobsplats.Köket har jag plockat i en evighet. GUD vad med papper och jox som var utspritt där! och disk och disk och disk. Nu ska jag skura kylen och skafferiet imorgon så är det jättefint sedan.Vi har varit och handlat en överfull varuvagn också. Och lagat mat så det räckte till både ikväll, matlåda imorgon och en rejäl middag till frysen. Det får baske mig räcka!
    Kan du möjligen smitta med lite energi? Jag förbrukade visst min i måndags...
  • Soldemor
    passionsblomman skrev 2010-03-31 17:16:43 följande:
    www.svd.se/nyheter/inrikes/landskrona-misshan...USCH vad hemskt!
    Ja, jag blir så arg när jag tänker på det! Det hände vid ett köpcentrum, så där borde finnas en hel del vittnen. Det senaste jag hörde igår kväll, var att de iaf vet vem bilens ägare är, så liten bit på vägen att ta den som gjorde det har de kommit.
  • Soldemor
    didis skrev 2010-03-31 19:18:08 följande:
    Huvvaligen vad mycket ni skriver! I mitt tidigare liv hade vi städhjälp och herre-min-je så skönt det var! Inte var det en sexig, barbröstad man direkt utan en tjej från Balkan men trevligt var det att komma hem på fredagen och hela huset var städat (inte barnens rum för någon måtta fick det vara!). Tyvärr la hon ner firman (för det var vitt!) och det är lite känsligt vem man släpper lös hemma. Plus att mina inkomster har sjunkit rätt rejält sedan i höstas! Snart är det påsk - då åker vi till Österlen och går på konstrunda, jag o svärmor! *längtar*
    Det skall vi också, på söndag!
  • Soldemor

Nu skall jag nog åka hem och gå ut med loppan, kanske träna henne i lite bilåkning. Nästa lördag börjar utställningssäsongen! Det innebär att på måndag drar projekt pälsprepareing igång för damerna; furminator och fuktig mirakelduk mothårs...

• Soldemor
    didis skrev 2010-04-03 11:31:51 följande:
    Fjosok: det är nog många som känner prestationsångest inom både det ena och det andra. Inte lätt att släppa...Många glada amatörer utan prestationsångest finns det dock på konstrundan på Österlen... Glad påsk önskar jag er allihopa och mycket mycket godis!! Nu ska jag o svärmor åka runt o titta på konst hela dagen och sedan äta ägg!didis med fjädrar i håret
    Kolla outleten i Kiviks hamn! Fina kläder t jättebra priser! Sedan kan jag rekommendera ett besök i skolan i Baskemölla, kolla särskilt in tekopparna! Skall försöka få maken till ännu en sväng ostpå efter familjemässan på måndag!
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången