• Cantaton

Tantvarning för 7:e gången

Bästa Anja. Hon är helt fantastisk som tar ett OS-brons idag, efter kraschen igår!

• Cantaton

Ja, jag tänkte väl att jag hört fåglar trots snön!

Kjell, hihi. Lagom provocerande i denna tråd. Fast jag var också lyrisk när jag vaknade och såg hur mkt det hade snöat. Fördelen med att INTE bo i villa, vilket jag gjort större delen av mitt liv, är att någon annan skottar..!

• Cantaton

Haha, jag har redan gått ut högskolan, och tror på intet sätt att jag är bäst. Men bra Fick mycket beröm för den ambitiösa projektplan jag presenterade idag.

Fjosok skrev 2010-02-19 16:34:37 följande:
    Antagligen.Men då gick jag på musikhögskolan och trodde jag var bäst, typ
  • Cantaton

HAHAHA!!!!!

Har haft en rätt intensiv dag med sång på både dop och vigsel. Det mest intressanta var att det var en utomhusvigsel. I snöstorm. Utan elförstärkning. I 14 minusgrader.

passionsblomman skrev 2010-02-20 18:10:51 följande:
    Vet du Kjell, sonen har haft kompis här över natten och nyss hämtade hans pappa honom här. Jag frågade då ifall de verkligen inte kollar OS, eftersom sonen inte alls visste vad OS var för något.Nä, vi kollar faktiskt inte det sa han då. Fast vad som verkligen är pinsamt vad gäller okunskap och att få skämmas som förälder är ju ändå det här sa han och berättade "i julas var vi i kyrkan och då knackade XX (sonen) sin morbror på axeln och viskade ganska högt -Den där killen på korset, vem är den stackaren? "Jag skratatde så jag höll på att smälla av! Och sa att jag kan berätta lite om den saken ifall han känner att han skulle vilja veta mer om den killen.Då sa han,ja alltså, det värsta av allt är ju att mina föräldrar är pingstvänner. Jag får ju skämmas ihjäl!Ja nästan sa jag.
  • Cantaton

Ja, ljuvligt

passionsblomman skrev 2010-02-21 00:34:41 följande:
    Medaljer medaljer medaljer!*skriker mig sönder och samman*
  • Cantaton

Jag har ju både kört långt i snöovädret, överröstat stormen på ett bröllop, även sjungit på ett dop och kört fast med bilen och därmed slirat, skottat, sandat och puttat... Så jag är bra trött. Jag kommer somna hur glad jag än är för nya medaljer. Typ Nu.

• Cantaton

Grattis Heloise Min bror fyller också år idag så vi ska strax iväg och äta middag.

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången