Tantvarning för 7:e gången
Bästa Anja. Hon är helt fantastisk som tar ett OS-brons idag, efter kraschen igår!
Bästa Anja. Hon är helt fantastisk som tar ett OS-brons idag, efter kraschen igår!
Ja, jag tänkte väl att jag hört fåglar trots snön!
Kjell, hihi. Lagom provocerande i denna tråd. Fast jag var också lyrisk när jag vaknade och såg hur mkt det hade snöat. Fördelen med att INTE bo i villa, vilket jag gjort större delen av mitt liv, är att någon annan skottar..!
Nästan som vi. Fast vi är 23-24. Så du skulle väl vara som jag - eller!?
Haha, jag har redan gått ut högskolan, och tror på intet sätt att jag är bäst. Men bra Fick mycket beröm för den ambitiösa projektplan jag presenterade idag.
Åh passion, jag har haft vinter-OS med konfirmanderna flera gånger! Suuuperkul!
HAHAHA!!!!!
Har haft en rätt intensiv dag med sång på både dop och vigsel. Det mest intressanta var att det var en utomhusvigsel. I snöstorm. Utan elförstärkning. I 14 minusgrader.
Ja, ljuvligt
Jag har ju både kört långt i snöovädret, överröstat stormen på ett bröllop, även sjungit på ett dop och kört fast med bilen och därmed slirat, skottat, sandat och puttat... Så jag är bra trött. Jag kommer somna hur glad jag än är för nya medaljer. Typ Nu.
Grattis Heloise Min bror fyller också år idag så vi ska strax iväg och äta middag.
guld guld guld guld guld guld guld!!!