• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Kjell Präst
    Soldemor skrev 2010-01-22 21:33:18 följande:
    Har upptäckt Jakobsbergs centrum, trevligt där!
    Ja, visst är det!
  • Soldemor
    Heloise skrev 2010-01-22 23:03:35 följande:
    Solde, förälskad? Do tell
    Mm,ja...hrm *rodnar diskret* det hände nog i måndags, ja...
  • Soldemor

Kjell Präst skrev 2010-01-23 07:14:01 följande:

Ja, visst är det!
    Många köpcentrum känns stora och stökiga, men i Jakobsberg är det liksom gemytligt!
  • Soldemor

Nu skall vi packa och via en liten omväg tillbaka till Stockholms outlet åka hem. I morgon är det stor festmässa i min församling och sedan skall jag ha vigselsamtal. Det är mysigt med lite lyxsemester så här, men nu saknar jag Snuttarna...

• Heloise

Jaha då är jag här på lilla affären, har precis ätit en lätt frulle( kom in till jobbet lite tidigare) och jag funderar över om jag ska göra frukten eller charken först?

Varenda gång jag ska upp och jobba tidigt( jobbar alltid kväll annars) så blir min kropp/sinne alldeles tonårstrotsigt, nä inte gå och lägga sig och när jag väl lägger mig så kan jag itne sova alls. Ex igår pratade jag nästan hål i huvudet på Panzer, han är ledig och kan sova hela dagen men jag skulle upp kl 6.

Vi lyckades iaf enas om förhoppningsvis framtida barns namn Otroligt viktig sysselsättning runt 2 snåret när man ska upp 4 timmar senare, men nu är det iaf avklart

Det blev liiite fler ban än jag tänkt mig( Panzer smyger in en till då och då) har ingen aning om hur många vi är uppe i nu, men det är väl ett fotbollslag eller nått. Ganska konstigt eftersom vi i nuläget har 0 barn

• Heloise

Jag brukar oxå bli så där plötsligt kär, häromdagen i ett par ljuvliga pumps, förra veckan en handväska i svart mocka. Men det händer även att jag återupplivar en gammal romans som den olyckliga kärlekshistorien som jag och den babybblå kitchen Aid'en på järnia har.
    Vad vart du kär i?

Soldemor skrev 2010-01-23 08:35:37 följande:
    Mm,ja...hrm *rodnar diskret* det hände nog i måndags, ja...
  • Diz

Cantaton > Jag brukar kunna vara lite kreativ, det där med CMYK inställningar och sånt kan jag dock inte alls så bra som jag skulle vilja (har alltid varit min svagaste del i Photoshop )
    Men om du vill kan jag titta på det material du har (för att få en uppfattning om din "stil") och ge dig feedback eller kanske några nya idéer. Kommer dock inte ihåg om det var det du behövde hjälp med...

Heloise, bättre lycka med nästa ägg. Indianbesök är inte det roligaste, men det kommer fler försök som dom säger. Jag är lite intresserad av hur många barn panzer är ute efter... Här har både jag och karln parkerat alla sådana planer nu när vi har fyra.

• Heloise

Tja han vill ju gärna ha en 3-4, minst 2 men helst 3 och gärna 4.
    Jag är mer, minst 1, men gärna 1 och kanske 2, lite svårt att mötas där.
    Men eftersom jag igår fick igenom alla mina favvonamn så tror jag att jag gick med på 3 med option på 4. Tänk så det kan gå när inte haspen är på
    Nu är det här ju naturligtvis bara i huvudet för i verkligeheten kanske vi inte kan få något alls, eller så blir det 5, man vet ju aldrig. Fast det är ju roligt att diskutera

Diz skrev 2010-01-23 09:38:54 följande:
    Jag är lite intresserad av hur många barn panzer är ute efter... Här har både jag och karln parkerat alla sådana planer nu när vi har fyra.
  • Daa

Heloise: vad tråkigt med er vän *kramar om*

Villemoa: grattis här också.

Fjosok: förstår vad du menar med det där familjeidealet i kyrkliga sammanhang. Det fanns gott om tillfällen när jag kände mig som ett UFO som singel.
    Nu går jag bara och väntar på att vår barnlösa tillvaro och min platta mage ska ifrågasättas (jag kommer att ställa till med en scen när det inträffar ).
    Stämmer in i tantkören som skanderar att det är ditt liv, dina val.

• Cantaton

Idag ska min annons vara inställd på att börja visas här på BT... Spännande!!! Än har jag dock inte sett den själv.

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången