Tantvarning för 7:e gången
Sonja, vilken underbar historia, du kommer att sjunga så vackert, för det kommer från hjärtat!!
Sonja, vilken underbar historia, du kommer att sjunga så vackert, för det kommer från hjärtat!!
Halloj, här kräksnöar det så jag hoppas att vi har tagit snön från småland så Blomma och Blompojken kan ta sig fram vid behov, ett behov som jag verkligen hoppas att det inte uppstår!
Stackars blompojken!
Liz, kramar till dig, svartsjuka är hemskt, och så svårt att bemöta när det inte fins något ATT bemöta... kram igen!
För övrigt ställer jag in varm choklad och vaniljbullar, ta ni som behöver
Och en hög med kramar!
Hej... viskar försiktigt....
Jag har varit så JÄVLA ARG i helgen så jag har inte ens vågat skriva här....
Tänk att man kan bli så förbannad på karln man är gift med...håhåjaja...
Utrett är det nu men jag är fortfarande arg och sårad och förbannad över vad den skithögen(i alla fall just då!!) kan behaga vräka ur sig bara för att han är sur... jag är visst en lat jävel som bara ligger på soffan, har blivit vidrigt lik min mormor (som jag avskyr) och pratar hål i huvudet på alla mina vänner så de inte orkar med mig...och dessutom ställer orimliga krav... Ehh.. jag ville bara ha en kopp te på sängen NÅN gång så jag slapp må så illa av kaffedoften han sprider varje morgon.. och mina vänner, vad har de i bråket att göra...??
Hmmm... varför kommer de hit och hälsar på då???
Han har superångest idag, och det kan han fanimig ha , ursäkta uttrycket!
Nä, jag var inte trevlig heller men jag är försiktigare med ord för de sätter sig fast...
Skit i det , han får väl muta mig med fotmassage...viket jag inte fått ELLER bett om på tre veckor..Lika lite som jag nånsin fått te på sängen denna grav...
JAG ÄR APSUR!!!!!
Ursäkta ett totalt egoinlägg och att jag bara spyr ur mig, men hu så skönt det var!!!
Aleta, hoppas det fixar sig med taket, vilket skit!!
Plåtfirmor som Blomman skriver brukar skotta, också sånadär typ "allservice" "hasse fixarn" osv...och de är skyldiga att själva ha försäkring, men kolla för säkerhets skull!
Bara tala om vem jag ska sätta mig på och krossa så kommer jag
Är liks så sur så jag kan ta alla som är taskiga mot nån i "tant-tråden"!
Men det gör så ont att ta åt sig!
Lämnar en hög kramar att ta av vid behov!
I´m yours, KRAMAR, hoppas att DU mår bra!!
Stark kvinna är du!
Heloise, även jag lyssnar en hel del på cd-böcker, Katarina Ewerlöf tycker jag är en bra uppläsare..
Men jag klarade ungfär 10 minuter Björn Ranelid, sen packade jag ihop cd-boxen och lämnade tillbaka till bibblan....
Lycka till vännen, du verkar redan vara på väg med stormsteg mot ett nytt lugnt och bra liv
Min mellandotter kom den 16/2
Den hrä knodden ärberäknad till 29/4 men eftersom jag har GBS igen så kommer jag sättas igång, förmodligen i mitten av april... alla barnen har kommit i v.37 utom mellan som kom två dagar in i v.38 så jag räknar iskallt med att slippa gå tiden ut
och med de sammandragningarna jag har redan nu så hägrar nog snarare en sjukskrivning... så då har jag papper på att jag kan lata mig på soffan
*gonar ner mig med te-koppen och kastar mig över skvallertidningarna * TACK!!!
Harry Potter har vi kört hårt i bilen, både jag och ungarna älskar den
Vi har ju lite avstånd här...
Torsten Wahlund har en underbar röst!
Kanske dags med Stad-böckerna i sommar då vi ska på husvagnssemester, perfekt med lite allmänbildning i bilen