• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • passionsblomman

Nu måste man ju kika efter det där såklart! Vad roligt!

Heloise skrev 2010-01-12 15:41:24 följande:
    glömde säga, att tjejen hade läst det här på BT och inboxade mig.
  • Soldemor
    Heloise skrev 2010-01-12 15:14:06 följande:
    !Solde: vilken liten mysmisse! Tirza( Blommans uppfödning) har det lite sämre, hon anses vara en halvexistens av bägge fluffröknarn, inte för att det gör henne så mkt, hon tar för sig iaf. Hade en liten olycka i natt bara, Panzer lyckades stänga in henne i datorrummet så hon hade bajsat på en fotölj, pluttan. Hon skämdes så otroligt mkt, men nu har vi myst hela förmiddagen och hon vet att mamma bara skyller på pappa och inte på henne!
    måste tydligen vara ett geni för att tyda dem. Men vi hann med
    Lilla Snäckan då! Klart det inte var hennes fel! Dumma Husse som inte kollar att det är bebis-fritt innan han stänger dörren!
  • Soldemor

Vad roligt Heloise! Grattis!

Håller på och pusslar med två vigslar jag skall ha på samma dag i maj. Känns roligt att det verkar lösa sig för båda paren. Gillar sådant här pyssel!

• Fjällbruttan

Heloise, vad kul, måste absolut köpa den
    Vet ju vilka snyggingar som är med i den nu!

Julgrisar är vi alllihopa, allihopa, allihopa.. julgrisar är vi allihopa, JA MÉ!!
    Så skönt att man inte är heeeelt ensam om det!

Frulle, du kommer bli ännu mer äckelsnygg, jag är liiite avis

• Im yours

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Här är det full rulle. Finns det en kopp te till mig tro.

Bruttan; Tänker på er, förlorade min mamma redan 1983. Lyssnade på "Allt blir bra mamma med Carola". Vilken fin text!!!!

Blomman; Du har åstadkommit jättemycket även det sista halvåret. Vet hur det är då känslorna gungar fram och tillbaka. Om du orkar så skriv tankar o händelser, ett bra sätt att terappta sig själv lite och att hitta tillbaka till sig själv.

Cantaton; Jösses, säger det igen; Du är superduktig!!

Aleta; Vad kul m nya erfarenheter, o nu vet jag oxå en som är med i mensa.

Heloise; Det nummret av Amelia ska inhandlas av mig. Vad härligt att ni vill vara med.

Sonja; Välkommen hem från Öster.

Thinker; Vilken story den byn har att skrävla om. Tur att alla klarade sig från skador.

Frulle; Ska tänka på dig, och som sagt; Härligt att du kan göra operationen. Blir det Akademikliniken, el? Kramar.

Solde; Vilket gött jobb du har!
    Till alla jag inte nämnt men hela tiden tänker på, Massor av kramizar. / Liz

• Fjällbruttan

Hmmm... har suttit och klurat en stund....
    Kan vi inte försöka var med alla som inte är riktigt nöjda med sig själva i ett stort projekt, ni vet typ företaget Gråterskor AB??
    Fast vi byter kroppsdelar med varann??
    Frulle kan få mitt mag-fläsk att fylla bysten med osv... och det som blir över skänker vi till bättre behövande så allt blir gratis för oss??

*Trallar på  ska vi, ska vi byta grejor, ska vi byta grejor med varann....*

Jag tror för övrigt att jag fortfarande är en aning full....

• passionsblomman

He he, i ren egoism är även jag lite glad över att inte vara ensam om det där med vikten...

När jag höll på med flytten under sensommaren gick jag ner sådär två kilo upptäckte jag när jag kommit hit ner och packat upp vågen....

...nu när jag vägde mig för någon dag sedan hade jag gått upp 3,5 kg sedan dess. Bra Passion, BRA....

• didis

jag är rädd att det snabbt går inflation i magfläsk...

Själv har jag lite att bidra med (och så en dubbelhaka men det kanske det inte är så stor efterfrågan på??).

Presentationen idag gick bra, det var inte den riktiga kursen utan genomgång inför den. Lite kompletteringar har jag att jobba med i kväll (sitter kvar på jobbet nu). Skönt att ha riktig föreläsningsrävar som kommer med tips om förbättringar.

Och så har det varit en ny examination i huset. Ångesten kryper lite närmre inpå varje gång, trots att jag har 2,5 år kvar...

Fjällbruttan skrev 2010-01-12 17:37:06 följande:
    Hmmm... har suttit och klurat en stund....Kan vi inte försöka var med alla som inte är riktigt nöjda med sig själva i ett stort projekt, ni vet typ företaget Gråterskor AB??Fast vi byter kroppsdelar med varann??Frulle kan få mitt mag-fläsk att fylla bysten med osv... och det som blir över skänker vi till bättre behövande så allt blir gratis för oss??*Trallar på  ska vi, ska vi byta grejor, ska vi byta grejor med varann....*Jag tror för övrigt att jag fortfarande är en aning full....
  • Soldemor

Delar med glädje med mig av magfläsket! Här på landet bjuds det på mer mat och fika än vad jag har kunnat träna i höst! Hoppas på nystart på torsdag, bas-aerobic. Tror jag mår rätt bra nu...host...

• Aleta

Heloise, vad kul! Jag var också en av dem som fick skicka in en liten bild. Det hade jag helt glömt bort.

Soldemor, så imponerande är det inte, det finns så många andra olika sorters intelligenser som inte är enkelt mätbara. (Det saknas förresten en massa tanter i Mensa! Det är alldeles för låg andel kvinnor i Sverige mot vad det skulle kunna vara, Män 82%, kvinnor 12%, undrar vad det beror på? I Serbien-Montenegro var det vid samma tidpunkt 60% män och 40% kvinnor.)

Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången