• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Villemoa

Att det kommer att gå superbra!!!

Soldemor skrev 2010-01-13 15:09:58 följande:
    Finns det något annat du kan påminna mig om? *biter nervöst i datorbordet*
  • Cantaton

Åååh äntligen tror jag att jag vet ungefär hur jag ska göra min annons Har en bra förstaskiss. Men måste ändra texten något och se till att fotografera en annonsbild. Nu ska jag iväg på infomötet om bröllopsmässan! Morsmors. Kram

• MittiPrickBrud

Cantaton, om du vill inboxa angående annonsering mm så gör gärna det! Kul med bröllopsmässan! Lycka till med allt

Soldemor , jag har nog också missat ngt viktigt här! Lycka till med vad det nu är! (aha, nu läste jag bakåt och fattar! Wow, spännande!!

Aleta, Mensa alltså! Det kan inte h jälpas att man blir lite imponerad av sånt...

Och så Heloise som ska vara med i tidningen! Idel fina bekantskaper här minsann!

Själv känner jag mig nere i skoskaften idag. Har inte ngn bra förklaring, bara att luften och energin har pyst ur mig och jag återfinner mig ledsen och utpumpad. Trött så in i norden, modlös vad gäller min framtid och min arbetssituation och hälsa, t o m relationen får sina funderingar nu....

Lite kris.....

• Aleta

MittiPrickBrud, här kommer en extra kram och en liten bit varm sandstrand att gå barfota på i tanken. Hoppas att det kan hjälpa litegrann.

• lillabruden

jag har ju definitivt inte kunnat undgå tårtbiten här till vänster......!!! Men jag klickar inte. Jag har klickat på dem dära rakhyvlarna en gång...inget annat

Cantaton skrev 2010-01-13 14:19:21 följande:
    Jag behöver hjälp (idag!). Vad gör att ni fastnar för en annons? Tex en banner här på BT. Vilka SER ni? Vilka klickar ni på?
  • Cantaton

Åh, är det någon av er som gift er som har kort där bara du som brud syns, alternativt man kan klippa bort mannen - och där minen är lite sorgsen? Jag vet att det är svårt att sluta le på den stora dagen, men nånstans kanske en annan min är fångad på bild? Helst ska minen säga nåt i stil med "Han dök inte upp". Alternativt "Ska jag behöva göra det här själv" (i full brudklädsel).

• Bobou

Åååhhhh, jag har så jäkla dålig timing! Ska ju resa bort på lördag, och nu ligger jag här och hostar och tempen vill inte gå ner fast jag har sovit 18 timmar. (38.4 just nu.) Vad gör man?!?!?!

• Im yours

Godmorgon! Har sovit som en björn de två senaste nätterna.

Cantaton; Superduktig just det Tänk på allt du lyckats med bara under det senaste halvåret. Så vet du att du borde köpa tulpaner till dig själv redan idag Jobbar du med mer än sång på bröllop, tänkte på din ide till banner?

Aleta; Det går bra med manuset, redovisade igår. Jobba, jobba, jobba på lyder hejjaramsan. Då jag började tycktes ett års manusskrivande som låååååååååååååååååångt. Nu känns det alldeles för snabbt, bara att komma underfund med dramalogin är ett hästjobb. Men det är jättekuuuuuuuuuul, o jag kommer att ha det som mitt, tills dess att jag är typ minst 99% nöjd.

Soldemor; Jag visste att det var snart, håller alla tummar för dig.

Igår slog jag på tv då jag kom hem, å tänkte den där karln känner jag igen. Var sjutton ...... osv. Robin kom på det, det var dotterns chef. Hon är konditor och jobbar på ett bageri i Ö-vik, o programmet Lyxfällan hade hamnat där för att hjälpa nån tjej m sysselsättning.

Sjasar undan alla baciller, och vill oxå vara med i sällskapet gråterskorna till och från.

Kramar till alla!!!!

• Aleta

Ånej Boubou! Ta till alla huskurer som finns, någon kanske hjälper?
    Ont i halsen? Gurgla dig med ljummet saltvatten. Äckligt, men effektivt. Ipren, Alvedon?
    Finns det inte någon huskur mot hosta som innehåller öl och socker och mandel?
    Fast sova är nog det bästa. Hoppas, hoppas att du kryar på dig snabbt!

• Soldemor
    Cantaton skrev 2010-01-13 16:07:00 följande:
    Klart du gör! Det är ju bara två frågor eller nåt
    I och för sig, men vilka konstiga frågor det kan bli! Om sport eller geografi eller liknande jag är så ointresserad av så det aldrig har fastnat. Eller ännu värre scenario: att jag får en fråga jag kan, men får totalt hjärnsläpp! Hemska tanke!
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången