• Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången
  • Cantaton

Im yours, jag håller på med lite annat också, men bannern ska belysa just det du nämner. Jag har nu texten klar för mig. Det är bara bilden... Och tack för att jag är värd tulpaner. Lät ju riktigt trevligt! Har dock inte råd med några tulpaner efter att ha legat hemma i 2½ månad... Men tanken var trevlig!

• Soldemor
    didis skrev 2010-01-13 16:14:27 följande:
    Soldemor: vad har jag missat?? Ska du bli kändis? Klart vi måste titta och heja på per distans! Du klarar det säkert utmärkt, bara du inte blir för nervös så du blir blockerad (det skulle jag bli i tv, tror jag!).
    Oh ja, jättekändis - prästen som inte klarade bibelfrågor el så, typ.
  • Cantaton

Ja, det sista är väldigt jobbigt. Man har ju inte så lång tid på sig i det programmet...

Soldemor skrev 2010-01-14 09:23:54 följande:
    I och för sig, men vilka konstiga frågor det kan bli! Om sport eller geografi eller liknande jag är så ointresserad av så det aldrig har fastnat. Eller ännu värre scenario: att jag får en fråga jag kan, men får totalt hjärnsläpp! Hemska tanke!
  • Soldemor
    Bobou skrev 2010-01-14 05:26:28 följande:
    Åååhhhh, jag har så jäkla dålig timing! Ska ju resa bort på lördag, och nu ligger jag här och hostar och tempen vill inte gå ner fast jag har sovit 18 timmar. (38.4 just nu.) Vad gör man?!?!?!
    *Skickar över en stor flaska Echinagard och lite god hostmedicin*
  • Soldemor
    Cantaton skrev 2010-01-14 09:26:07 följande:
    Ja, det sista är väldigt jobbigt. Man har ju inte så lång tid på sig i det programmet...
    Nej, just tidspressen är lite läskig!
  • Cantaton

till mig med, till mig med!

Soldemor skrev 2010-01-14 09:26:45 följande:
    *Skickar över en stor flaska Echinagard och lite god hostmedicin*
  • Cantaton

JA! Pluggar du nåt inför? (Typ lönlöst för det kan ju komma vad som helst...)

Soldemor skrev 2010-01-14 09:28:46 följande:
    Nej, just tidspressen är lite läskig!
  • Cantaton

Igår kväll fick jag min broschyr till mässan layoutad. ÅÅh alltid så nervigt och spännande att se resultatet! Måste säga att den känns exklusiv. Jag visste att jag valde rätt person till att hjälpa mig! Efter mitt kaos senaste månaderna är det jätteroligt att verkligen jobba mot något - i det här fallet mässan och alla omkringmarknadsföringsgrejer jag planerat samtidigt!

• Aleta

Lillan har ont i ryggen igen. Nu sitter jag och väntar på att de ska ringa från sjukhuset. Usch, jag är så himla orolig!

• Cantaton
    Aleta skrev 2010-01-14 10:09:49 följande:
    Lillan har ont i ryggen igen. Nu sitter jag och väntar på att de ska ringa från sjukhuset. Usch, jag är så himla orolig!
Svar på tråden Tantvarning för 7:e gången