Tantvarning för 7:e gången
Då var det dags att städa ut det gamla och fika in det nya ännu en gång.
Det börjar vara några kafferep vi haft nu kära tanter. Nu följer fortsättningen.
Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3568149.html
Då var det dags att städa ut det gamla och fika in det nya ännu en gång.
Det börjar vara några kafferep vi haft nu kära tanter. Nu följer fortsättningen.
Gamla tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3568149.html
Im yours, jag håller på med lite annat också, men bannern ska belysa just det du nämner. Jag har nu texten klar för mig. Det är bara bilden... Och tack för att jag är värd tulpaner. Lät ju riktigt trevligt! Har dock inte råd med några tulpaner efter att ha legat hemma i 2½ månad... Men tanken var trevlig!
Ja, det sista är väldigt jobbigt. Man har ju inte så lång tid på sig i det programmet...
till mig med, till mig med!
JA! Pluggar du nåt inför? (Typ lönlöst för det kan ju komma vad som helst...)
Igår kväll fick jag min broschyr till mässan layoutad. ÅÅh alltid så nervigt och spännande att se resultatet! Måste säga att den känns exklusiv. Jag visste att jag valde rätt person till att hjälpa mig! Efter mitt kaos senaste månaderna är det jätteroligt att verkligen jobba mot något - i det här fallet mässan och alla omkringmarknadsföringsgrejer jag planerat samtidigt!
Lillan har ont i ryggen igen. Nu sitter jag och väntar på att de ska ringa från sjukhuset. Usch, jag är så himla orolig!