• janos

Äntligen Fredag del 20

Vilket toppenväder det har varit ute idag.....ÄNTLIGEN! +6 grader i solen. Det började t o m att droppa från taken till slut.

• janos

Idag har jag och maken varit på utredning om igångsättning. Bm konstaterade att livmodertappen är omogen och att en igångsättning antagligen skulle sluta på operationsbordet. Vi fick en ny tid om två veckor. Vi kunde ha fått en tid om en vecka, men både maken och jag tycker att det är bättre att vänta om vi kan, för att slippa ett kejsarsnitt.

Annars såg allt bra ut. Jag fick ligga med ctg-kurva och så fick vi ett nytt ul. Bebisen är en liten blyger, som inte vill visa upp kön för oss.

Nu kan jag le (och må illa) idag, när jag har fått se våran lilla bebis.

• janos

Vad du är flitig apg!

Hilde, spännande att ge upp nappen. Vad har hon för muta i tankarna?

Hilde, hur mår du nu när det närmar sig slutspurten? Jag är döless idag.

• janos

Skönt att domen inte var "värre" än så! Grattis!
    anne på grönkulla skrev 2010-02-18 14:11:20 följande:

Ooh, doktorns dom igår var fö "överviktig men frisk" - i sammanfattning. Inget jag inte visste eg alltså.
  • janos

Titta vad det står på familjeliv:

Beräknat förlossningsdatum Lör 6 mar 2010
    Du har 16 dagar kvar till beräknad förlossning.

• janos

Skickar en stor kram till en duktig tjej, som kämpar på i jakten på disneykistan!

Grattis på namnsdagen till en annan liten tjej!

Äntligen fredag!

Första dagen på MYCKET länge som jag faktiskt känner att jag vill något och orkar göra något, pga illamåendet.

• janos

Idag jobbar maken. Det är -30 grader. Sonen och jag blir inne hela dagen. Vad ska man då hitta på?!? Jag funderar på att baka chokladbollar med sonen.

Vad ska ni göra idag?

• janos

Det blev jag som fick göra bollarna. Sonen orkade göra två stycken.

• janos
    mammacatta skrev 2010-02-22 09:17:16 följande:
    Nä, bäbisar vill bara komma ut i tio plusgrader snålblåst och regn. *vet*Har gjort empiriska stuider i ämnet och hittils 100% samma svar.
    Ojdå, då får vi vänta länge tills bebisarna vill komma ut.
Svar på tråden Äntligen Fredag del 20