Inlägg från: Alexxxi |Visa alla inlägg
  • Alexxxi

Orientalisk Bröllop! Del 3

My, jag mailar dig bilderna. Vill inte riskera att Sharbel ser dem på bt, hehe =P

Tjejer, jag fick dvd'n av Baho (fotografen) han verkar duktig, lite skakningar när han filmade hemma hos bruden men annars va det jättebra i övrigt=) I och med att pappa egentligen e fotograf så har jag en skada av detta, allt måste va perfekt, hahah, så han Baho kommer nog tycka att jag e besvärlig, men det får han göra i så fall.

• Alexxxi

God morgon

Chris, asså jag e så petig när det gäller sånt att det e sjukt!! Hahaha, japp ska skrämma skiten ur honom jag o pappa så han inte skakar en enda gång, hahaa=P

Mirey, du gör rätt i som sminkar dig själv. När du skrev igår va jag inte vid datan. DÅ satt jag och kolla på dvd'n för 3:e gången, hahaha =P

En gång själv, en gång med mamma och moster och sist med min syrra och låtsaskusin. Vi har ju släktingar med i videon, att han lyckades skicka en dvd där brudparet e från Trollhättan, typ hela mammas släkt bor där fan, hahaha =P

• Alexxxi

Mir, detta e till dig =P

Tycker det är coolt men samtidigt hemskt faktiskt.

• Alexxxi

Hahha d va mest för att visa dem, "fel" har jag redan i huvvet sen första gången jag såg hahaha=P

• Alexxxi

Hahah Shan äger trots att han kan överdriva lite fööööööööör mkt ibland.

Jessica, vad kommer ni ha för efternamn?? Åh älskar grekiska!!

• Alexxxi

Hahah men greker ska ALLTID ha invecklade efternamn! Haha japp du får börja öva redan nu=)

• Alexxxi

Visst e d vidrigt!! Ser du hur det försvaras med??

• Alexxxi

D jag stör mig så jävla mkt på att folk ska försvara det som att det vore ingenting och OKEJ. Det är som att lagen ska tillåta en att sätta på sitt syskon OCH DÅ KAN man göra det för att lagen tillåter d!!

• Alexxxi

Hahahha fy fan va vidrigt! Jag visste faktiskt inte det. Trodde inte Sverige tillät sånt! Usch!

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3