Orientalisk Bröllop! Del 3
Grattiiiiiiiiiiis än en gång Ranya!! Vi skrev till dig i början av veckan men du va klart upptagen med annat för att kolla bt =P hehe, ska kolla ditt galleri nu=)
Grattiiiiiiiiiiis än en gång Ranya!! Vi skrev till dig i början av veckan men du va klart upptagen med annat för att kolla bt =P hehe, ska kolla ditt galleri nu=)
Såååå vacker du vaaaaaa!! Jättefin klänning min syssling hade likadan
God morgon tjejer!
Idag är jag på bra humör!! Allt kändes perfekt med klänningen igår, slöjan har Mirey gjort mig lite konfunderad över men jag vette fan vad jag ska göra med den =) Har iafl tagit lite bilder när jag va där, åhh jag vill bara ta hem klänningen och har redan ångest för att jag ska sälja den efter bröllopet, haha.
Är jag ensam här idag eller =(
Va kuuul Jess =) Grattis!!! Men gud va sent ni vigs!
My, nää jag va lite osäker på om en spansk slöja va fööör mkt med min tyll klänning och d kändes som det oxå, och det tyckte Mirey med, så jag vet inte om jag ska byta slöjan men jag tycker ju om den =(
Allvaaaar? Men blir inte festen kort? Eller ni planerar att hålla igång till 5-6 på morgonen hehe=P
Nää d e ju sant... men tror ändå att jag ska pröva en annan slöja nästa gång och i så fall lämna tillbaks den spanska men jag tror inte jag kommer göra d ändå för jag tkr denna e så fin
Vet ni vad jag kommit fram till!! Att jag kommer få min mens 2 dagar innan BRÖLLOPEEEET!! PANIIIIIK!!
Men ska ni inte fotas efter kyrkan o så då?
Vår vigsel börjar 17, har räknat med att va i lokalen vid 8 eftersom d ska grattas efter kyrkan och sen ska vi fotas. Vi kan va i lokalen till 3 men tror man kan va där längre eftersom det är ett folkets hus och man stör typ ingen.
Nää då slöjan e inte dubbelvikt utan 1,5 meter bara och slät Ska verkligen känna efter=)
Fyyy va jobbigt!! Vad ska du göra om du får den under bröllopet? Jag ringde UM innan och fick tid den 23:e ska nog börja med p-piller men e asrädd att det ska balla ur istället o att jag ska få mer mens och oregelbunden. Ska även kolla vad dem säger om gulkroppshormonspiller för att skjuta upp mensen men även där kanske det inte alltid funkar!
Åhh jag vet men vid 29 i April så blir d väl ganska mörkt ändå så ni kanske e tvungna att ta d innan ? Han kommer nog tappa andan oavsett när han ser dig, hehe =)
Bor ni jättelångt ifrån varann då?
Gör det, ta såna piller, säkrast va väl att ta en del dagar innan för att känna sig på den säkra sidan. Jag tror jag ska köra på sånt med om inte ppiller funkar.
Jaaa men visst april brukar va härlig men som sagt inte ljust sååå länge.
Jaha, e d långt mellan eskilstuna och södertälje då?
Nää jag bor i Halmstad och han i Malmö men d blir han som flyttar upp. Vi får lägenheten 1:a maj och bröllopet kommer va här Skönt!! Hehe
Hej tjejer =)
Kom typ nyss hem från tågstationen. Har släppt av Sharbel och tänkte ta en dusch och sen slappa.
Vi har haft en mysdag idag =) Vi hade ju bestämt att INTE köpa nånting i år till varann ALLS. Jag köpte bara hjärtan choklad (Aladdin) och en prinsesstårta för han gillar dem. Men han va så ful och köpte ett halsband till mig ändå, ett smycke med en ängel med en diamant på och en sån berlock eller vad det heter som man kan ha en liten bild i. Som det står I Love You på.
Har en sånt ångest för att jag gick på detta och inte köpte något till honom =(
Men men får väl ge igen nån annan gång. Fast han glömde Aladdinchokladen oxå så jag blev irriterad som fan, hehe.
Va mysigt ni verkar ha haft det Mirey=) Svikare =P Hehe men jag e glad för din skull ändå=)
Meis, vilken söt kärlekshistoria, hehe =)
Jalla nu ska jag hoppa in i duschen, hörs väl imon =)
God morgon tjejer!! =)
Chris, det där låter allvarligt men samtidigt kan jag tänka mig att sånt kan hända när man har p-stav och inte blött på några månader, sen kommer det på en gång. Om det fortsätter ska du nog kolla upp det. Och förresten, salemta la emmik!! =( Hoppas hon blir bra snart!!
Mir, nää asså ängeln va för sig med en diamant på och berlocken för sig, men dem hängde i samma kedja.
Tack iafl och kul att höra att du slapp din mens, hahha, själv har jag varit sååå deprimerad hela helgen pga det OCH att jag troligtvis kommer ha det på bröllopet! =(
Jackan va riktigt snygg förresten!! Mabrouuuk! =D