Inlägg från: Alexxxi |Visa alla inlägg
  • Alexxxi

Orientalisk Bröllop! Del 3

Hellooo... var e alla ? =( Vakna sömntutor!!

• Alexxxi

Hej Meis
    Haha aa du måste göra en, skickar länken så du kan skriva ut =) www.skatteverket.se/download/18.76a43be412206334b89800053725/788003%2B781202.pdf

Gud va skönt att d känns bra med uppsättningen, själv är jag orolig. Vi har inte testat igen på ett tag... och nu e hon sjuk.

Tråkigt med floristen... angående möbler så håller jag med dig!! Finns ingenting ju!! Vi kommer nog köpa såna soffor med divan. Vad heter dem egentligen?

• Alexxxi

Mir, fan va ångest... hoppas du kommer på vad du vill ha iafl. Rosa och champagne med lila klänningar e ju inte fint... Kör på vad du vill ha gumman lyssna inte alltid på dem.

Åh jag har heller ingen erfarenhet av fransar, doll som Meis snackar om har vi ju sett Mir, dem va ju hur snygga som helst=)
    Brukar du använda dem Meis?

Hhahaha jag vill oxå ha gardinlugg på sidorna Meis men jag får inte, haha =P

Har inte haft mkt idag, har snart, men va och kollade det med ppiller... =)

• Alexxxi

För jag har det varje dag, haha, och alla mobbar mig=(

Chris, fan va jobbigt!! Krya på dig!

D gick sådär, i och med att jag haft migrän när jag va liten så kunde jag inte använda vanliga ppiller utan får ta minipiller, cerazette tyckte hon. Mirey använder dem men minns inte riktigt vad hon tycker om dem.

• Alexxxi

Migrän beror på tjockt blod eller va det va hon snackade om och vanliga piller riskerar blodpropp så hon att cerazette är ett mellanting inte minipiller och inte ppiller det saknar ett ämne, minns inte vilket som gör blodet tjockare och i och med att jag haft migrän så va det säkrast att börja med cerazette och inte vanliga piller.

Men kunde senare om jag ville göra läkarprov och se, jag har ju inte haft migrän sen lågstadiet typ.

Meis, haha mmm jag hade nog haft mina gardiner men det skulle se för alldagligt ut på mig i så fall=(

• Alexxxi

Hahahah Mirey du e så söt!! =P "nätt och elegant som en gammal gullig tant". Men du har rätt för du hade inte passat i för mkt blingbling och grejer! Du kommer va så sööööööööt!!

Japp det blir nog Cerazette för min del, biverkningarna enligt henne ska inte va sååå farliga det värsta va oregelbunden mens men jag har fan läst på flera forum och ganska många har varit missnöjda med just den här. Allt från viktuppgång till finnar. Hon sa till mig tvärtom att man får bättre hy och att det inte va lätt att gå upp av tabletterna om man inte åt mer. Usch får panik!

Men ska väl testa och se=) Hoppas på det bästa!

• Alexxxi

Tja!! =P

Jessica det e Chris som ska gifta sig i Libanon.

Meis, varför kör du inte bara helt utan slöja under festen?

• Alexxxi

Chris
    Jag känner inte själva tjejen så, har bara träffat henne en gång. Men väntar ff på svar från Sharbel's kusin, det är ju hennes svägerska eller vad man kallar det.

• Alexxxi

Morning =)

Chris! Inget slår det som görs i Libanon så är det bara=)

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3