Inlägg från: Alexxxi |Visa alla inlägg
  • Alexxxi

Orientalisk Bröllop! Del 3

Ahh, asså jag känner inte den tjejen irl. Har lärt känna henne genom min blogg. Grejen e att hon ska föda 19 april men hon kanske kan rekommendera en till dig? För det tänkte hon göra till Mirey först. Vill du att jag ska prata med henne?

• Alexxxi

Shiit... jaja huvudsaken är att ni blir gifta Jessica=)

Ranya, tack =) Ska visa er bilder efter bröllopet, dem bilderna på deras hemsida får den att se sååå fattig ut. Men shit va dyrt det va där då!!! Hehe.

My, jo förresten, d va för långt för att dra ner dem där som spelar table o zurna. Får nöja mig såhär, haha. Ahh mir ska sminka sig på måndag ja, men jag kan kolla med Jano som hon heter, hon har kollegor som säker skulle ställa upp=D Vad får d kosta?

• Alexxxi

My, nää d är inte snålt, 1000 borde räcka, hon gör det säkert på sin fritid liksom. Man måste snåla,allt kostar extra när man gifter sig liksom. men jag säger samma sak till henne som jag sa när jag snackade om mir, 1000 e bra=)

• Alexxxi

Ingen fara, haha, My jag är på jobbet men har inget liv för tillfället =P

• Alexxxi

Tjejer!! Vi fick etage lägenheten!!!!!!!!!

• Alexxxi

God morgon tjejer =D Myyy, lr ska man kalla dig Meis? Vilket vill du? =P

Jag snacka med Jano och hon hade inga problem alls med att fixa en kollega som kan göra det=) Du får hennes mail när du kommer in
    =)

Chris, Miiiir! VAKNA!!! =D

• Alexxxi

Hej Jessica=) Tack sååå mycket

Hur går det med planerna nu för er då? Nåt nytt som dykt upp?=)

• Alexxxi

Vilken dag blir d då?

Japp vi e svenska medborgare jag och min fästman. Men vet inte än om vi ska skriva in oss i Libanon också. Får se =)
    Har ingen hur ni ska göra, ni kanske kommer få gifta er borgerligt här i Sverige sen!

Har för mig att den ortodoxa vigseln inte godkänns i Sverige.

• Alexxxi

Ja men han blir väl svensk medborgare i o med att han gifter sig med dig? Han behöver egentligen inget eftersom han e europée? Haha jag vet inte, fan va krångligt!

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3