Inlägg från: Alexxxi |Visa alla inlägg
  • Alexxxi

Orientalisk Bröllop! Del 3

Hahahah jag tänkte juuu på namnen men skrev fel även om d va DIG jag tänkte på helaaaaa tiden hahaha=p Jag e trött!!

Haft en bra dag tjejer?

Jag började med mitt allra första p-piller idag i hela mitt 22 åriga liv=P Va tvungen att dela med mig av detta, hahaha =P

• Alexxxi

Morning!!

Tjejer ni håller mig sällskap idag vääl??

Maria, okeej, så ni ska bara ha festen och sen kan ni kallas gifta. Ska ni ha fest då med när ni gifter er borgerligt?

Vi gifter oss kyrkligt och förutom vittnen (tärna och bestman) så vet jag inte vad för andra traditioner jag kan komma på som är annorlunda när det gäller kyrkan...

Vi bor inte ihop, han bor i Malmö och jag i Halmstad men han flyttar upp i april .

Vart bor ni förresten? Vet inte om nån frågat innan i så fall har jag missat det.

• Alexxxi

Hej Maria... jahaa okej, jag vet inte heller hur sånt funkar men jag förstår vad du menar=)

Japp han flyttar upp hit eftersom jag köpte en salong här i somras och jag vill helst inte bo i Malmö och låta mina barn i framtiden växa upp där. För mkt skit. Han har varit på intervjuer och fått en del så vi ska se hur det blir =) Så fort en väg öppnar sig så öppnas en massa andra med tydligen hehe.

Jag har aldrig använt nåt innan och jag e oxå rädd för biverkningarna men vad ska man göra, jag vill inte bli gravid, känner mig föööör ung för det hehe.

Ursäkta om jag e för personlig men du får säga ifrån, va du muslim från början eller konvertera du? Jag e nyfiken av mig=P

Mir hoppas du mår bättre...

• Alexxxi

Heeej Heidi!! D va längesen!

Va kul att det flyter på, hoppas allt blir toppen för er =)
    Jag vill oxå besöka dem ställena ni varit på, häftigt juu=)
    När du först skrev flöt trodde jag du menade döda, hahaha, jag e trött, det har varit en intensiv vecka=P

För vår del rullar det på som vanligt=) Det börjar närma sig!!

Zouzou skrev 2010-03-12 21:26:11 följande:
    Hej tjejer! o hej till er jag inte sett förr här :) Hälsningar från Amman! Allt bra här, har trevlig lägenhet dock nästan inga möbler än..vi snackar shway shway :) men superhärligt att det är bara Joe o jag nu i vårt eget hem.Idag var vi till Döda havet, såg inte så mycket bara människor som flöt runt (det går ju bara att flyta i det havet). Och såg även Jordan floden (floden där Jesus döptes). Men asså så varmt. Heheh J köpte en röd beduinscarf och hade den runt huvet. Gulligt värre.Så nu hemmafruar jag och fixar lägenheten, bröllopet känns så långt borta fast det bara kommer närmare ju. Alla har fått inbjudningarna allafall..musiken är ännu ett frågetecken! Åker till Finland ant i mitten på maj, och till Beirut nästa månad! o jag hoppas hoppas träffa Chris då!! :) :) Spännande Mirey snart gifter ni er? allt under kontroll? ;)Hoppas du kryat på dig! Alex allt väl?
  • Alexxxi

Hej flickooor!!

Chris!! Visst går det inte att beskriva hur hemsk den är?? Sjukt att folk har hjärta till sånt!

D mesta är fixat med cateraren men vi ska snacka med honom nu helgen som kommer.

Och det verkar funka bra med pillerna, än har jag inte känt av nåt, inte vad jag vet iafl, hehe.

Hur va helgen hos din mamma? E d lite bättre med henne nu?

Miiir ska bli så kul att höra hur möhippan varit=P

Hur har ni andra tjejer haft det i helgen?

• Alexxxi

God morgon =)

Meis du borde verkligen se den om du gillar verklighetsbaserade filmer.

Mireys möhippa verkade dörolig, hon kommer berätta om den här säkert, hehe.

Va tråkigt att du fick veta lite, hehe, men jaja sånt händer Mirey fick d oxå avslöjat, haha. Brukar dina vänner flippa ordentligt då ska du nog va orolig, hehe.

D e ju snart bara en månad kvar tills ni ska gifta er ju! Du tycker det e jobbigt att din fästman inte bryr sig så mkt... jag tycker det e jobbigt att min bryr sig FÖR mycket, haha =P

• Alexxxi

Guud va mysigt! Jag e verkligen orolig över vad min syrra och resten av gänget kommer hitta på... känner på mig att dem kommer vara elaka, ahaha.

När min faster gifte sig (hon e typ bara 32) så fick han ha på sig byggarkläder, inte sexigt alls, med slöja och grejer minns in om hon fick ha tiara. Sen skulle hon hitta på en massa saker, typ tatuera folk med såna tvättabort tatueringar och få betalt, bada naken i havet... bl.a...

När min kusin gifte sig fick min faster (hon som jag berättade om där uppe) för sig att klä ut henne som Pippi, väldigt svenskt för att vara blattar, haha. Å vacker va hon inte med orange pippiperuk o fräknar o hela kittet. Hennes "brudbukett" va en aubergin med instuckna hallongodis på tandpetare, och dem skulle hon få sålt för att tjäna pengar till kvällen. Sen skulle hon väl få pussar med lr va d va, minns inte riktigt...
    Mycket fick hon göra den kvällen men minns knappt allt alltså.

Men iafl, det e inga charmiga grejer så jag fasar när min tur kommer, hade hellre åkt på en kryssning eller spaweekend hehe=p

Åhh ja tack skicka hit lite så ska jag skicka till dig med =p

• Alexxxi

Jaa eller när vi va på ett ställe som heter tropic center med en massa små apor som hon fick stå inne i buren hos, ormar, och skitstora spindlar som min kusin fick hålla och ha på huvvet, jag hade dött asså, verkligen, hatar spindlar och ryser bara jag tänker på dem.

Hmm hade hellre badat naken, hahaha =P

• Alexxxi

Hahaha men du har inget att frukta det e inte din släkt lr vänner det e mina, haha =p

Ska bli kul att höra om ditt iafl:p

• Alexxxi

Heidiii, är inte fotografen ni ska ha duktig då? Jag menar har du inte sett hans jobb? Annars så förklara precis hur du vill ha det så ska d nog bli toppen =D Visa honom bilder=)

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3