Inlägg från: Alexxxi |Visa alla inlägg
  • Alexxxi

God morgooooooooon!!

Meis, har duuu hittat en till? Länka gärna, jag e väldigt sugen på det alltså D e det jag menar istället för att lägga 3000 på bara torr is kan du få en rökmaskin för det priset. Dem lurar nog er, så störiga, hoppas d löser sig me detta men jag vill oxå ha den länken, haha =P

Chris, va stressigt ni verkar haft d men kul att ni e klara med så mkt, skönt juuu!! D blir bra till slut!

• Alexxxi

Meis skitbra val av bil! Tror jag vet vilken du menar med nyare modell dem e t.o.m ännu finare än den på bild =)

Tack för länken =) Vi kan ju alltid hoppas att dem skickar ner det hit Annars tänker jag fan fråga nån glassbil lr nåt om man kan köpa av dem, för det ska man tydligen kunna, har googlat det mkt, haha. Nån hade gått in till ica och frågat om dem kunde köpa lite av dem, hehe.

Gud va stressigt med 2 bröllop samma helg! Hur kommer det sig att folk har den en fredag? Är dem släkt brudparen och vill gå på varandras eller?

Angående blodprov... tror inte heller man får göra det hur som helst här. Är det typ inte om man är släkt lr nåt och vill veta om man kan få friska barn ihop?

Chris, du vet redan allt vi ska ha =)

• Alexxxi

Chris, inte ismaskin utan rök som håller sig lågt, som man kan ha när man dansar sin first dance och så...

Hehe mm jag ville ha rökmaskin ju men det verkade krångligt att fixa här i ångest-halmstad och när du berättade om torr is så va d klockrent, hehe =P

Verkligen nice Limo!! Tror det va sån Mirey hade =)

Hoppas ni har kul på båda bröllopen iafl =P

• Alexxxi

Mmm bättre med torr is!! HOPPAS dem levererar hit!!

Vi har vit (så klart, haha), champagne och pistage och underkjol behöver jag, fick ta den största dem hade, så klänningen blir enorm och lyfts upp lite väl mkt ju så jag får inte ha för höga klackar =(!

Vilken klänning har du valt nuuu=)

• Alexxxi

Vad va ert tema då? Jag glömmer lr så blandar man ihop alla me alla, haha =P

Mmm jag har ringar och massa massa tyll, ascool underkjol, haha.

Ska kolla din klänning nu=) Jag tycker iafl oavsett så ska du ha en ganska stor underkjol om du inte har en sjöjungfrumodell, vilket du inte har ju=)

• Alexxxi

Båda är väldigt vackra men lätt att du ska ha en stor underkjol till den du valde =) Den andra hade det nog inte varit så snyggt med en sån stor=)

• Alexxxi

Seriöst? Va d jag som fråga?? Hahaha, va d inte Chris? Omg... åldern börjar ta ut sin rätt, haha =P Blir 23 nästa månad =P

Åhh du kommer va så vacker!! Har du testat med olika stora underkjolar eller du ska?

Hehe nää sminkningen blir ju inte förgäves, hoppas du blir nöjd =)

• Alexxxi

Miiiiiiiiir jag e lätt avundsjuk men jag e glad för er skull att ni njuter och har kul =p

Angående torr is, jag ger inte upp, hahaha =P

• Alexxxi

God morgooooooooooooooon

Har ni haft en bra helg? Jag har läst det mesta ni skrivit men minns knappt nåt, haha, helgen va bra här iafl, stressigt som fan men vi fick med allt och lite till.

Fotografen är GRYM! Han styr som fan och det gillar jag, han fråga om vi ville ha coola bilder eller karach bilder (han e assyr) ahaha, fan va jag garva, han bara karach bilder är såna som inte vill lägga sig på sängen och fotas, inte vill visa ben och bara vill sitta på soffan med klänningen som täcker hela soffan och sitta som en staty med buketten i handen och bli fotad!

Hahaha, jag bara näää vi vill ha coola bilder, du kan fota mig under sängen på sängen, bredvid sängen det spelar ingen roll, haha.

Så det känns skitbra med honom Det kommer va 2 video, varav en på tv-stativ och en vet jag inte men tack o lov inget som hålls i handen så d blir skakningar och sen en som fotar med. Och vet ni vad, tror ni inte vi får mail av han BAHO och han påstår att han försökt få tag på oss flera ggr och jag vet inte vad, trööög!!

Vi köpte soffor igåååååår och 2 rya mattor, köpte en pistagegrön och en vit, ville ha i lila men han hade ingen fin lila =)

Fan det har hänt mkt denna helgen detta är bara en liten del av allt, haha.

Meis, hade ni kul på båda bröllopen ?

Mirey, hehe söt du e som ff loggar in, när kommer ni hem?

Chris, va tråkigt att du inte kunnat ta bilder! Man kan väl leta upp märket på klänningen och hitta väl?

Svar på tråden Orientalisk Bröllop! Del 3