God morgooooooooooooooon
Har ni haft en bra helg? Jag har läst det mesta ni skrivit men minns knappt nåt, haha, helgen va bra här iafl, stressigt som fan men vi fick med allt och lite till.
Fotografen är GRYM! Han styr som fan och det gillar jag, han fråga om vi ville ha coola bilder eller karach bilder (han e assyr) ahaha, fan va jag garva, han bara karach bilder är såna som inte vill lägga sig på sängen och fotas, inte vill visa ben och bara vill sitta på soffan med klänningen som täcker hela soffan och sitta som en staty med buketten i handen och bli fotad!
Hahaha, jag bara näää vi vill ha coola bilder, du kan fota mig under sängen på sängen, bredvid sängen det spelar ingen roll, haha.
Så det känns skitbra med honom Det kommer va 2 video, varav en på tv-stativ och en vet jag inte men tack o lov inget som hålls i handen så d blir skakningar och sen en som fotar med. Och vet ni vad, tror ni inte vi får mail av han BAHO och han påstår att han försökt få tag på oss flera ggr och jag vet inte vad, trööög!!
Vi köpte soffor igåååååår och 2 rya mattor, köpte en pistagegrön och en vit, ville ha i lila men han hade ingen fin lila =)
Fan det har hänt mkt denna helgen detta är bara en liten del av allt, haha.
Meis, hade ni kul på båda bröllopen ?
Mirey, hehe söt du e som ff loggar in, när kommer ni hem?
Chris, va tråkigt att du inte kunnat ta bilder! Man kan väl leta upp märket på klänningen och hitta väl?