Karlstadbrudar 2010 - ny tråd!
Tänkte kolla om vi är några värmlänningar härinne som vill följas åt..?? Den förra tråden stängdes visst av...
Självklart är inte bara Karlstadfolk välkomna, hoppas på uppslutning från hela Värmland hehe.
Tänkte kolla om vi är några värmlänningar härinne som vill följas åt..?? Den förra tråden stängdes visst av...
Självklart är inte bara Karlstadfolk välkomna, hoppas på uppslutning från hela Värmland hehe.
Eftertioår: Vet inte!! Har inte bestämt oss...aaa! Svårt! Hur går det själv?
Londonaire: Välkommen till nya tråden hihi!
Vad kul med lite fler värmlänningar! Amorosa: är oxå göteborgare från början, har bott här sedan 2001. ( Här = Karlstad hehe )
Vi fick en DJ i bröllopspresent av ett par kompisar...de gav oss det i förväg så att säga. Känns jätteskönt, eftersom jag anar att en diskjockey innebär en relativt stor kostnad ( eller?? ). De känner honom sen tidigare, så han fixar nog vår fest som en väntjänst. Känns super.
Annars står allt still just nu...väntar på besked från en potentiell festlokal, så irriterande att behöva gå och vänta på mail hela dagarna..
wiicky: Eva på Självfallet i Skåre skall vara duktig, likaså Moda på Orrholmen, Companiet, Soda och Clipodrome ( alla inne i stan ). Även Aqua skall vara bra. Jag måste också ta tag i det där..aaa.
Alla: När skall ni gifta er? Vilket datum, och var?? *nyfiken*
Ringde Aqua i onsdags förra veckan, för att höra om bokning av bruduppsättning etc. Den som svarade lovade att jag skulle bli uppringd samma dag, och de har ännu inte ringt... Jäkligt dålig stil tycker jag, att inte höra av sig när folk ringer för att boka bröllopsgrejer, sådant borde prioriteras tycker jag. Nu skiter jag i Aqua, har prelbokat uppsättning och smink på Clipodrom i stan istället.
Går det bra för er andra? Vi har fått kräksjukan här hemma...min äldste son har spytt hela dagen, och jag är ensam pga att mannen är i Norge. Kuuul...
Hm, intressant med alla prisuppgifter.. Ang Aqua känns de lite dryga tycker jag...de är ju "innesalongen" nr 1 i stan, och det känns som om det stigit dem åt huvudet en aning. Jäkligt drygt att inte ringa tillbaka i vilket fall. Fnys!
Jag skall kika över gästlistan igen, sen ska vi fixa med korten och sådär. Tråkigt att ni är sjuka, Eftertioår Jag förväntar mig en hemsk natt...lillkillen kommer säkerligen bli dålig han med, och Arvid lär spy upp all välling. Blä.
Så fort man nämner ordet "bröllop" så blir allting dubbelt så dyrt... Synd att det skall vara så.
Vi bokade transport via www.bfm.nu Bilförmedlingen! Klicka på Karlstad så kommer X antal fina bilar upp... Tänkte först hyra en limousine, men det skulle bli så löjligt dyrt att vi tog en annan bil istället.
Igår beställde vi inbjudningskort via Calligraphen...PUH. Känns skönt att ha det gjort, dessutom har jag kommit en bit på väg med bröllopshemsidan. För övrigt har ingenting hänt, jag börjar bli nervös hehe, trots att det är lång tid kvar. Voj voj.. Köpte min klänning hos Klädestjänst här i Ksd, hade absolut INTE tänkt mig dyrare än typ 5000, men den gick på cirka 7000 kr. Mkt pengar, funderar om jag borde hyrt istället. Fast jag är iofs jättenöjd. Synd bara att INGEN av de frisörer jag kontaktat har ringt upp än...urdåligt.
Wiicky: Skall försöka hitta en bild...fick inte ta kort hos Klädestjänst. Och nu hänger den undanskuffad i en påse hehe. TRIST med frisörer som inte hör av sig...mig har de fortfarande inte ringt.
Jag gillar att pyssla, måla och sådant, men med mannen i Norge och två barn ( 2 och 3 år ) hemma hinner jag inte med. Så jag beställde. Får bli så.