Inlägg från: MrsMuffin |Visa alla inlägg
  • MrsMuffin

Karlstadbrudar 2010 - ny tråd!

Hej o välkommen bobods!

Ngn som vet nåt bra ställe att beställa tårta från..??? Börjar känna mig lite stressad hehe..snart bara fem månader kvar ju.

• MrsMuffin

Hej tjejer! Hur skall ni lägga upp akten i kyrkan...det vill säga vigseln?? Skall ni har mkt musik etc? Vi har hittat en tjej som sjunger max tre solosånger för en tusenlapp..(känner inga vänner som har lust att sjunga/spela.. ), men räcker det??? Måste man ha massor med musik, kanske blir bra med 2 solosånger och ett par psalmer???

• MrsMuffin

Åh, vi har exakt samma smak...älskar I folkviseton ( mamma vill att vi har den, hon o pappa hade den under sin vigsel hehe ) och Fred Åkerström. Ted Gärdestad är ju alltid vackert, och jag skall lyssna på Depechelåten. Kul!!

Hur skall du/ni göra m vigselprogram...måste man lägga ned en massa pengar på det???

• MrsMuffin

Var kan man lära sig att dansa vals???????? Kan ni det???

Här står det stilla...ingenting händer. Verkar som om vi blir fler än beräknat, är väl uppe i 90 pers nu...gaaah. Börjar bli liiite stressad, jag har en aning "scenskräck" och kommer avlida innan jag går in i kyrkan. Typ. Ngn mer som oxå kommer vara PISSNERVÖS?

• MrsMuffin

Cajeli: Superfin klänning!! Har inte hittat ngn bra bild på den jag skall ha tyvärr...fattar inte hur jag skall leta. Google?? Vi har inte skickat inbjudningarna, flera personer har tillkommit och....gaaaah.

Jag fattar inte hur jag skall våga gifta mig över huvudtaget haha. Har ni köpt ring än??? Jag har undrat var vår tagit vägen...men det visade sig att guldsmeden ringt den 23 december (!) och talat in ett meddelande att den var färdig..haha. Måste lyssna av telefonen bättre.

• MrsMuffin

Jag kom aldrig iväg till Zaris, hade tänkt att åka dit med min tärna ( mest som en kul grej ), men handlade ju på Klädestjänst istället.

Ngn som har tänkt att ha slöja??? Vet ni hur det fungerar om man skall ha löshår? Skaffar man det själv INNAN frisörbesöket eller tillhandahåller frissan det? jag börjar bli jävligt irriterad på både Clipodrome och Aqua...ingen har ringt än!! Skall skita i dem och leta vidare. Ngn som har tips på trevliga frisörer??? Måste tyvärr vara i stan, för det är där jag kommer att vara...

Fick dessutom veta att min ring är färdig, och har så varit sedan JUL hä hä...wiii! Skall hämta den imorgon tror jag, om jag hinner.

Svar på tråden Karlstadbrudar 2010 - ny tråd!