Hej!
Jag tror det är lagom med två solosånger om man väljer två psalmer/allsånger. Somebody är ju bara sååå fin! Utan dina andetag har vi också lyssnat på men raden "Men bara när du inte hör, vågar jag säga så" förstörde det för oss, vi som alltid varit superöppna med vad vi känner. HELA texten måste kännas perfekt på min bröllopsdag Samma sak med "Jag ger dig min morgon, jättefin text men "...skulle jag ge dig allt det där jag aldrig ger dig" känns inte riktigt som oss.
Låtar vi funderar på till solosång är:
Takida - Curly Sue. Den finaste kärlekslåten som bara passar oss sååå bra om man lyssnar på hela texten.
Katie Melua - Nine Million Bicycles. Våran låt
Jonas Gardell - Aldrig ska jag sluta älska dig.
Kommer säkert komma på fler, och så kommer det bli svårt att välja...
För er som har spotify har jag en hel lista med låtar vi funderar på: open.spotify.com/user/bodilbullen/playlist/2MgbXkVEoKEpD2XoudAyCt
För er som inte har spotify, vill ni ha en invite? Underlättar verkligen letandet efter musik och man slipper leta på youtube Skicka er mailadress till mig så skickar jag en invite.
Eftersom vi inte gifter oss i kyrkan kan vi väljer friare hur vi lägger upp vigseln. Fler som gifter sig borgligt, eller utomhus?
Såhär ser min preliminära vigsel ut iallafall:
?Ingångsmusik - spelas av fyra kontrabasar, bl.a. min bonuspappa
?Solosång
?Kort inledning VF
?Allsång, kanske I folkviseton
?Dikt
?Vigseltal VF
?Bibelord, läses av mamma
?Allsång, kanske För kärlekens skull
?Vigselakt, ringväxling
?Välsignelsen, läses av min syster
?Solosång
?Avslutning VF
?Utgångsmusik, av basarna igen
Vigselprogram kommer jag göra själv i Word, ett A5 med text på båda sidor så blir det halva kostnaden