cajeli skrev 2010-02-22 18:13:02 följande:
Jag föll också för deras skor, det blev en så bra helhet. Jag tror att våra är ganska lika! Kolla i galleriet, bonus var att de var så sköna. Jag ska byta ut mitt skosnöre till ett silvrigt istället då det är vårt tema, vitt och silver.
[/citat]
Vi har samma skor!
Jag tänkte kanske ta röda sidenband, eftersom vi har rött tema. Men visst är de förvånansvärt sköna!
Bröllopsivrig skrev 2010-02-22 21:31:36 följande:
[citat]
Bobods: Fina skor och fin klänning!! Verkligen!!Ska nog ta en sväng till Degerfors!Vad ska era tilltänkta ha på sig?? Det är ju också kvar....får snart panik.
[/citat]
Tack! Känns sååå rätt. Min m2b har köpt en kostym från
suitopia.se, verkar riktigt bra, hoppas att den passar när den kommer! Så det blir en vanlig svart skräddarsydd kostym, vit skjorta och röd väst + plastrong. Han fick bestämma helt själv och då blev det en ny kostym
Maliinka skrev 2010-02-23 12:14:24 följande:
[citat]
Som ny här är jag nyfiken på NÄR alla ska gifta sig! Några fler sommarbrudar? Vi ska gifta oss på midsommardagen, 26/6.Sen undrar jag också hur långt innan man bör skicka ut inbjudningskorten! Hur gör ni? Ser att du julibruden skickar ut fyra månader innan, vi funderar på 3 mån, men funderar på om det är för tidigt?
[/citat]
Vi gifter oss 7 augusti, och kommer skicka ut inbjudningskorten ca 10 veckor i förväg, med osa ca 4-5 veckor innan. Tycker det är lagom, de allra "viktigaste" gästerna vet redan datumet och jag tycker man ska få en chans att veta hur sommaren ser ut innan man svarar
Julibruden10 skrev 2010-02-23 10:42:56 följande:
[citat]
Jag bor här i Karlstad men kommer från Arvika så vigseln blir där. Det blir en borgerlig vigsel utomhus den 10 juli så jag håller alla tummar och tår för bra väder!!
Åh vad kul med en till som planerar borgerlig utomhusvigsel!! Hur tänker du om det blir regn? Har du någon reservplan?