September: Försvarets hudsalva eller liknande riktigt, riktigt fet kräm brukar vara bra... Hindrar det från att bli värre... Kan tänka mig att idomin och inotyol går in i huden ganska snabbt ändå, tricket är att få något som verkligen hindrar det från att bli värre, och då är det fett och kladdigt som gäller, enligt min erfarenhet... (Mest maken som får så, jag är alldeles för noggrann med nässpray eftersom min snuva annars går rätt till bihålorna...)
På fem års franskastudier så har jag inte fått lära mig att det ska vara mellanslag innan frågetecken och utropstecken. Känns ju bra att även 'infödingar' har missat det...
Nenne: Jag skulle nog tränat så länge det känns bekvämt... Var ett tag sedan jag var på core, och jag kommer knappt ihåg vilka övningar vi gjorde, men jag gjorde sneda situps istället för raka när jag var i v 20-22 någonting... Core är väl mycket stabilitetsövningar, mer än rena muskelövningar, och det ska ju inte vara någon fara vad jag har förstått...?
Parnassia: Min nästa Ullaredstripp är ännu i ett vagt planeringsstadie, så det är inte på lördag iaf...
Och på egofronten så togs det jäääättefina kort på lillkillen! Först i två olika poser för tidningen, och sedan fick vi frågan om vi ville ha kort på bara honom. Så det togs litet mer kort, fotografen visade ett kort i displayen som var superfint! Hoppas få en länk imorgon, så att jag kan få se korten *nyfiken*.