• porchez

Vi fortsätter blanda och ge

Pb -jag menade det mer till mig själv, jag har redan gjort stora planer för "hur bra allt skulle bli" om jag fick jobbet har aldrig varit så trött på mitt nuvarande jobb som jag varit just idag.. Medans jag igår precis efter att jag blev kallad till intervjun kännde att NEJ jag vill inte släppa det här jobbet än. Då företaget där jag jobbar har haft det väldigt tufft men nu börjar komma på fötter, känns det lite som om man ger upp. Som sagt mycket tankar som snurrar i min skalle just nu och jag försöker sansa mig och hålla mig kvar på jorden

• porchez
    viktualia skrev 2010-04-21 20:21:50 följande:
    alltså det vore asroligt... mitt problem är dock att bilen och/eller jag är lite bokade på helgerna.. men inte i veckorna...  hm... och allra helst hade jag dragit iväg utan sonen.. men svåris... det kan nog sluta med att jag drar till det stora köpC eller centrum av storstan på egen hand nån gång under nästa vecka... lurigt detta!
    förstår, samtidgt som jag faktiskt har svårt att ta mig dit, då det konstigt nog inte finns bra bussförbindelse mellan min håla och centret! utan bil är man handikappad

Lycka till med shoppingen, det är ju ett nöje nu när vi fått så fin "Galleria"

• porchez

snaily - stackars korven! Hoppas han blir bättre snart

Muggles - Tack, har långt ifrån alltid det självförtroendet, men kännde att är det nån gång jag ska ha det så är det NU!

Har även satt upp ett mål om jag inte får jobbet, och det är att gå raka vägen till chefen och be om löneförhöjning, för jag vet att jag är värd det, men hittills inte vågat. Har peppat mig själv inför det i över ett år, men som sagt inte vågat, vart är självförtroendet då? {#lang_emotions_undecided}

• porchez

Vad är det som hänt med TV-tablån? Jag har nästan inga serier jag följer längre och kvällarna framför datorn istället för TVn bli bara fler och fler... Finns det inga bra serier längre? eller är det jag som missar dom?

Ikväll är det verkligen ingeting att titta på, så nu krypr jag ner i sängen med en bok istället!

God Natt{#lang_emotions_heart}

• porchez

hovet borde helt enkelt läsa brudöverlämnings-trådarna här på BT

Hej föresten, har precis läst ikapp, men hinner tyvärr inte skriva mer, ska iväg och träna nu! Men kan inte bestämma mig, spinning eller combat pass idag??? som vanligt har man "stora" bekymmer!  gulligt MrsB men sonen som använder " "

• porchez
    passionsblomman skrev 2010-04-22 17:47:14 följande:
      Jag överväger allvarligt att mailbomba hovet med länkar till våra diskussioner.

passionsblomman skrev 2010-04-22 17:47:14 följande:
      Jag överväger allvarligt att mailbomba hovet med länkar till våra diskussioner.
    snaily skrev 2010-04-22 19:11:30 följande:
    PB - vad väntar du på? Heja heja!

men nu blev jag lite osäker här? vill INTE ta upp den diskutionen här, men är ni mot detta? bara ett ja eller nej räker, så släpper vi det sen

• porchez

ego så är jag ARG just nu, bestämmde mig för Combat tillslut, när jag kommer till gymmet så är den inställd, vilket det inte stått nåt om på hemsidan idag! Så jag fick hoppa in på spinnigen som redan hållt på i en kvart och försöka hänga med!

Känner mig snuvad på träningen idag, jag betalar ju ändå för att gå på passen!

Sorry måste bara få ur mig min frustration...

• porchez

Tellis - tack för snabbresume

Nenne - skönt att boka bort bråck och gallsten! Hoppas det är bra besked du får imorgon då och ingen mer yoga för dig!!

• porchez
    nennesjuttioåtta skrev 2010-04-22 20:04:03 följande:
    Telisvi har funderat i samma banor, fast inte vem som ska ta hand om något barn utan var vi i så fall skulle begravas. ska de sänka oss här i stan, där vi egentligen itne hör "hemma" själsligt, eller ska vi hamna tillsammans - fast var då i så fall? De kan ju itne dela på oss, så våra föräldrar får nära till graven. Så då skulle vi vilja bli strösslade från någon fin utsiktsplats, typ ett fjäll, men ska man skriva ett testamente för sånt?
    Det finns väl det här, vita arkivet eller vad det kallas, där man kan skriva ner sina önskemål. Vart man ska begravas bestämmer annars anhöriga, och har inte de åsikter så blir det i den socken man bor i.

Så att prata med anhöriga om sånt här kan faktiskt vara nyttigt, även om det är nåt man inte vill tänka på. 

Vet bekanta som har världens släktbråk ang. just detta, vart de ska begrava den avlidne, då de bor i olika delar av landet. Minns inte hur det slutade, men sist jag hörde om det så var han inte bergavd då, säkert 7-8 månader efter han avled!

• porchez

ååå vad gott era middagar låter! själv sitter jag här med knäckemackor med ost och kaviar! Gott men ingen gourmet

Har just lugnat ner mig efter mitt ilskeanfall! Krävdes en lång dusch och sen lite praktiskt arbete som diskande Tur att jag inte har en sambo som behöver stå ut med mig och mina humörsvackor (jag är inte gravid, vad ska jag skylla på?) men hade jag haft en sambo, hade jag haft någon att prata ut med, så kanske jag aldrig behövt bli så arg?
    Det värsta är att när jag mår dåligt så vill jag fortfarande ringa mitt ex. han har alltid varit min stöttepelare, vi är fortfarande vänner, men det är inte rätt att 2½år efter att vi gjort slut ringa honom gråta ut!!

• porchez

har ni haft fest här medans jag varit på gymmet och svettas? *fuskigt*

Läste ikapp precis innan jag gick, hann inte skriva nåt, skulle in och göra det nu, och nu fem sidor till att läsa! Med massor av dansmusik med alla dessa youtube klipp. Blir riktigt danssugen!

*letar reda på party-listan på spotify och hoppar in i duschen*
  • porchez

snorkis stor kram till dig! Har haft en vän som kände precis som du hela hennes graviditet! vet inte varför jag berättar det, hjälper ju inte dig. Hon fick desutom barn efter MÅNGA års barnlöshet och gått och längtat efter att få vara gravid och gå med sin fina mage. Sen blev hon bara (hennes ord) spolformad och såg tjock ut, folk såg inte ens att hon var gravid! Håll ut vännen, det är okej att gråta och vara ledsen, skriv av dig här när du vill!  *kram*

• porchez

kan bara bidra med en spinninglåt jag har på huvudet. Är så glad att äntligen ha hittat den, fastnar alltid massa låtar i huvudet när jag tränar, och blir galen när jag inte vet vad det är och känner att jag bara måste få höra den igen, för att sluta nynna

• porchez

blev lite fel smaily där, som inte ens funkade

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge