• porchez

Vi fortsätter blanda och ge

gulligt med alla små sjungande barn i tråden *smälter* och så säger jag som en kompis alltid säger när man ser nåt sött - "Livmodern tar ett skutt inom än"..

• porchez

Stor kram till Snaily samt att jag håller alla mina tummar både för dig, PB och EA. händer mycket i tråden nu...!

Men inte hos Liten vad jag förstår? inget på gång än?

Önskar jag bodde mer nära Stockholm så jag kunde få träffa er på brunchen och få lite positiv energi från er!
    Fick idag ett psykbryt på jobbet, vilket iaf slutade i att jag mailade chefen (som är på tjänsteresa) att när han kommer tillbaka så måste vi ha en samtal om min arbetssituation. Jag vet helt enkelt inte vad som förväntas utav mig längre. Han har inte svarat på mailet så ska bli intressant och se, kanske är arbetslös i slutet av veckan... Men det känns SKÖNT att äntligen sagt till att det inte är hållbart längre, nånting jag har känt sen innan jul. Frågan är: kan man under samma samtal ta upp löneförhöjning? eller ska jag vänta med det tills det har stabiliserat sig på jobbet? Mugglan, vart är du när jag behöver dig??! Behöver dina goda råd och lite pepp!

Så nu kan jag nog iaf förklara gårdagens tårar med att jag förmodligen bara vara helt slutkörd...

• porchez

Liten med Mindre skrev 2010-03-10 10:45:51 följande:

Liten uppdatering från bb Vi kom in halv sex och 06:47 kom vår lille SON ut!Bråttom hade han, från 6cm öppen till född tog 12 minuter...Han har massor med mörkt hår och är helt ljuvligt söt...Alla mår bra, men är lite trötta
    STORT GRATTIS LITEN!!! hipp hurra för er lilla son!
    Skönt att höra att allt går bra! har varit på bra humör idag, nu vet jag varför

Läser ikapp resten efter träningen ikväll...
  • porchez

ännu en gång stort Grattis till Liten, ska bli spännande att höra "hela" förlossningshistorien senare...

FruE grattis till äggen, hoppas allt kommer gå vägen nu...

Och Snaily, lycka till!

• porchez

lite ego, imorgon ska chefen vara tillbaka, undrar så hur han ska reagera, han har fortfarande inte svarat på mitt mail... nervös!!!

• porchez

hallå!

här var det lugnt ikväll... fru E och snaily jag håller mina tummar här så knogarna bli blåa

annars kommer jag som vanligt inte ihåg vad jag ska kommentera...

Jo en kram till cicci! jobbigt att inte bli trodd, man känner väl sitt barn bäst? eller? Du är alltid välkommen här, både ledsen som glad eller frustrerad..

• porchez

just det, pratade med chefen idag. Vi kom väl inte direkt fram till en lösning, men känns bra att ha flaggat upp att jag inte hinner med.
    Han är en riktig politikersnackare som bara pratar, fast än han inte säger nånting. suck... Men han poängterade flera ggr att han var jättenöjd med mig och mitt jobb, så det är bara jag som känner att jag gör ett dåligt jobb...
    Så jag väntar ingen förbättring, samtidigt som jag nu vet att det är okej att jag inte hinner med ALLT!

• porchez

haha, vilka puckon det finns, man kan knappt tro det är sant

• porchez

hallå i tråden! Hjälp vilket fredagsös det var här igår, läste men hann aldrig med att skriva nånting själv!

MSW- jag bodde på ett jätte mysigt hotell för två år sedan när jag var i Stockholm, låg centralt och underbar frukost. Kommer inte ihåg vad det heter, men ska kolla upp om jag hittar det. Jag har också några planer på en helg i stockholm snart, men sover hos min syster som bor där...

Fru E grattis till äggen!

Idag ska jag iväg och bli proffsfotad, vet inte riktig vad det innebär men här är hemsidan:
    www.modellfotograferna.se/
    www.modellfotograferna.se/

• porchez

ja det är därför det är så lugnt i tråden, resterande är väl ute i vårsolen? Har alla lika fint väder som här? Ett par plusgrader, blå himmel och strålande sol, tittar jag ut från fönstret ser ajg människor överallt! Staden börjar vakna till liv efter vinterdvalan!

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge