• porchez

Vi fortsätter blanda och ge

Tinga - ankbröst tror jag aldrig jag har ätit? men det lät som en spännande kombination med körsbärssås till
    Kul med svärmor som ställer upp! måste vara guld värt, med den avlastningen ibland

• porchez

mysbyxor - jag lever i stort sett i mina, har inte alls några problem att gå och handla i mina, eller ha dom på mig när vi har fedagsmys jag och mina två kompisar Sen kan jag tycka det är lite småsexigt med mysbyxor på killar (obs! måste vara rätt modell och sitta rätt) men drömmer mig tillbaka till friluftsdagarna i skolan när vi satt och spanade in bygg/el-killarna

Nu har jag hyrt tre filmer, brödet står i ugnen och ska njuta av att bara vara...

• porchez
    porchez skrev 2010-03-07 11:55:06 följande:
    Muffins - har du tillfällighet så åk! Själv älskar jag att ta minisemestrar, bara lite miljöombyte för en helg. Själv har jag inte hunnit tänka så långt som påsk, blir en helg till sälen först =) Men nog bra att vara inställd på det som AM säger, mycket kan bara stängt, så det beror ju på vad man vill göra..Jag tycker mycket om påsken, man är långledig och en stor helg utan krav. Jul och midsommar och annat är det så mycket man "ska" göra. Även om jag ÄLSKAR dessa högtider också, men påsk så är man bara ledig!Själv håller jag på och bakar matbröd just nu, blev inspirerad av ert baksnack här. Så nu har jag dessa:www.dn.se/mat-dryck/recept/matbrod-med-apriko...och sorts bröd till på jäsning!
    en en annan sorts bröd till på jäsning, ska det ju stå
  • porchez

och nu skickade en kompis om jag vill följa med till gymmet, där försvann min njutning av dagen jag ska inte med, men får lite dåligt samvete åt att göra ingenting idag

• porchez

det var väldigt dåligt med filmer i hyllan (antagligen har folk inte hunnit lämnat tillbaka gårdagens filmer än)

Men det blir:

"Bronson", "L.A Gigolo" och "Borta Bäst, Hemma Värst".

• porchez

återkommer med rapport ikväll, både om bröden blir godkända och om någon av filmera är bra...

• porchez

Båda bröden blev goda, men det jag länkade till var okej men inte bättre, det andra kommer jag göra betydligt fler gånger

Filmerna så varnar jag er alla, se INTE Bronson, psykfilm! Nära att stänga av, men härdade ut hela filmen men det blev aldrig bra! L.A Gigolo gillade jag, men kanske bara är för att jag älskar Ashton Kuscher (stavas?) Borta bäst, hemma värst var mycket bättre än jag trott, kom tom. en tår på slutet men jag älskar ju riktiga söta "tjej-filmer"

MSW vad kul att ni pratat om det, och har ett mål bestämt när ni vill börja...

Snaily, jag skakar bara på huvudet och undrar var du får all energi ifrån? låter iaf som du haft en underbar helg!

Liten - tryggt med rapporter från dig, fortsätter hålla tummarna!

• porchez

Grattis September, håller tummarna hårt för att det ska gå hela vägen!

• porchez

annars så sällar jag mig till de som inte är på topp, fan vad trött jag blir på att livet och känslorna ska leka berg och dalbana... ursäkta mina svordomar, men AAAAAAAhHHHHHHHHHH!!!!!!!!! behöver bara få skrika av mig lite...

• porchez

Vänner om jag bara själv visste varför jag känner som jag känner, vet inte om det beror på honom eller allt i övrigt...

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge