Vi fortsätter blanda och ge
Vänner - bra med rapport!
Telis - skräp med jobbet! Om de inte hade flyttat mitt gamla jobb till USA skulle jag föreslagit det. Får väl se om deras lösning fungerar, återkommer annars...
Muggles - Mindre vill så gärna göra saker som hon behöver hjälp med, och det går ju inte att avvisa henne hela tiden. Bläddra fotoalbum, läsa böcker, använda ficklampor. Sen har vi inte jättemycket hon kan hjälpa till med nu heller - självklart dammsugning och sånt, matlagning när det är sånt som ska göras. Men det räcker ju inte i evighet.
men men, det löser sig. Gissar att det är en insvängningsperiod när hon lär sig vara mer självständig.
Idag är mormor o mofar här o sällskapar, så maken kunde åka iväg på en aktivitet och Mindre är hemma lite rasslig. Önskar jag var så pigg som hon när jag är lite rasslig.
Grynet äter o sover, funderar på om det är så bra att han sover 3-4 timmar i sträck - äter lite o sover vidare. Sen kommer en vakenperiod på ca 3 timmar?!? Hur orkar han?
I övrigt - SNAILY - GRATTIS till eskimån! Skönt att ha en i magen o en till godo!
FruLlan - härligt att semestern var bra. Sol mat o vin skulle inte vara fel.
Fast vädret här förundrar ju med. Från -6 till +9 på några dagar. Märkligt. Hoppas isen smälter bort rejält så det går att promenera. Ska nog försöka ta mig utanför dörren idag. Är säkert hälsosamt.
Dags att titta till tröttmössan herr Grynet.