Vi fortsätter blanda och ge
Oj, vilka pedanter det var här inne. Skönt att inte vara ensam eller noggrannast.
Även vi kämpar med magknip på maten, vet inte varför lilleman har ont. Inatt fick han faktiskt sövas på mage,för att få lugn. Känner att vi borde haft det där larmet som vi försökt köpa flera gånger nu.
nenne - mysigt med box i magen. När den kommer från insidan i alla fall.
Vad gäller tröjor får jag väl shoppa loss i alla fall då. Ska spana in lite storskjortor på HM också, det verkar ju vara senaste modet.
PB - en nyfiken blomfråga. Är vita julstjärnor hållbarare än röda? Vi har en som Mindre fick i advent, och den är fortfarande fin i hennes fönster. Har aldrig hänt mig med röda stjärnor.
Blommor 2 - det är så skoj att läsa era funderingar kring plantering av lökar i gräsmattan. I vår familj har de blommorna setts som ett otyg som bara sprider sig in absurdum. Vårlök och belissor bl a.
Dagens matfråga - är det någon som använt "grilloumi" ost? Trodde att den liksom halloumi skulle gå att värma utan att det blev gegga. Slängde glatt tärningar på rotsakerna i ugnen för att slippa steka i panna - och allt blev ett enda ostklägg. OK att äta men såg inte så fräscht ut. Jag har i och försig aldrig stekt halloumi i ugnen heller - kanske hade resultatet varit samma?
Ska avsluta lunchen och se om jag somnar bredvid lilleman som stönar i sängen.