Inlägg från: Fru FruLLan |Visa alla inlägg
  • Fru FruLLan

Vi fortsätter blanda och ge

Hejsan alla pussgummor

Hoppas natten varit lugn för Astrid med familj och att ni fortsätter bli bättre och får vara hemma.

Cicci: Igen. Kramar i mängder och beklagar verkligen. Hoppas ni får provsvaren ni väntar på nu och att pc kuren verkar fort! Ringer dig sen

Snorkis : HÄRLIGT med fint UL. Visst är det häftigt ? Och visst blir allt mer "verkligt" ?

EA: Ingen fara alls med tramp i klaveret du kan lugnt och fint klampa vidare
    Du har HELT rätt i det du skriver dock. och det var det jag menade med att jag inte riskerar psykhälsan för en till graviditet. OM tjejproblemet är så stort så att det finns risk att jag brakar udner grav, ja då blir det helt enkelt ingen grav. Kan jag inte hantera att det KANSKE blir en tredje kille... ja då får vi nog låta bli att skaffa en till. Så det ska vara klart innan försök påbörjas. och jag jobbar ju på med allehanda psykoterapi och jox så ....

Men klart kommer vi försöka påverka könet, men jag får inte knäckas om det inte funkar.

och jag HOPPAS verkligen att du och din make faktiskt får era FYRA barn. fast inte på en gång Näe ni kan ju börja med ett och ta resten i snabb takt vet ja! Tummarna hålls! HÅRT!

Mugglis: Precis! jag tror att det är Shettles metoden eller nåt som säger att man ska ha sex flera dagar innan. och precis som du skriver så kan det ju denna gång få ta lite tid. Vilket det ju kan göra om man inte timar precis (som ju jag tror på....)

Åhhhhh Jag fick precis en sån hääääääärlig känsla i hela kroppen. Att jag bara ville ha er alla mina små trådisar här i mitt vardagsrum och ge er alla en STTTTOOOOOOOR Varm kram var, eller flera.
    Blev bara så GLAD och var och... glad över att ni fanns och att ni skriver det ni skriver... och för att ni är de ni är.

HÄRLIGT när sån akänslor bara tar över ens kropp. Händer ju inte varje dag!
    Att solen styrålar och det är VACKERT bidrar ju kanske med sitt.

PUSSSSS alla tjejer!!!!
    Jag fick precis en sån

• Fru FruLLan

Tinga: Underbart med en bra frukost: Nu blev ja ÄNNU mer glad: förstår att det verkligen tärt på er med allt matstrul ni haft: Men vilken jäävla tur att de där små killarna fick just DIG som mamma och ER som föräldrar: Själv hade jag vel hamnat på hispan för tid och evighet sen.

Nenne: ÅHHHHHHHHHHHHHHHH är det första sparken? Fy faaaaan vad underbart: det ä'r nog det allra bästa som finns: när man börjar känna rörelserN nu kommer det komma massor.
    NJUT

• Fru FruLLan

Liten: Åh vad spännande det är att det snart är dags. Jag tror att det senast blir under helgen. Det verkar ju vara på g så smått.
    Hur var det nu? när kom mindre? på utsatt tid?

Lappis: Ingen aning om det alltid är så där. har inte varit på bio på åratal. men jag gissar att det kan vara extra mycket nu pga sportlovet.

urs var roffe rosslar
    han vill varken äta eller sova heller:
    Har en otrolig hosta. SKIT för RS

• Fru FruLLan

hej tjejer
    Näe min mugglan för faaaaaaaaaaaaaaaaan
    be inte om ursäkt och försvinn INTE.
    Herregud fick man inte vara labil och må skit i den här tråden så skulle inte jag funnits här påm flera år och mina inlägg varit väldigt få.
    Hööruuuuu
    du behöver inte alls må piss nån annan stans. Gör det här emd oss. Va fan
    jag är ju det mest labila och puckade som går på två fötter. Och så länge ingen kastar ut mig så går du lugn

men förstår och respekterar din reaktion.
    Ville bara säga att ingen annan tycker den behövs. Men om DU gör det så är det ju så klart befogat.

men puss på dig!

Tänk vad konstigt det kan vara. Just mugglans inlägg i morse var ett av dom som av nån anledning fick mig att må så bra. Och så mår hon själv så piss.

Skumt hur det kan vara.

• Fru FruLLan

Hej kokosflingan
    tänker inte säga så mycket utan skickar en stoooor varm blöt puss som träffar dig mitt på kokostoppen.

Ha ha ha
    vill vara meddela att jag dricker vin och tycker att det är lite KUL att bara finnas här och NU.

• Fru FruLLan

Men tristv att så många haft en skitdag.

min har vel egentligen inte varit så bra den helelr.
    men jag tänker inte tänka på det nu.

Min morbror dog i natt och RS suger fet-balle!

• Fru FruLLan

Fan det var en massa jox jag skulle kommentera men det har helt försvinnut i vindimman

• Fru FruLLan

Jo men just det
    GOD DAMN

Nenne för pruttiruttan
    VECKA 18

Är dert sanT!!!!
    fan vad tiden går fort. Det är ju helt underbart. Du äör ju snart halvvägs. Fy vad kul!
    och hoppas att det fladdrar och sprattlar som sjutton i fortsättningen.

• Fru FruLLan

Kokosen
    Glutenfri, söt, gul och toppig
    Det är DÄRFÖR jag älskar dig

SEn om min morbror. det är faktiskt inte så sorgligt alls. (missförstå mig rätt)
    Men han har varit sjuk en tid så det är skönt att han fick sommna in och slippa ha ont.
    Precis som kissen som somnade in för precis en vecka sen

fan den svider fortfarande

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge