Vi fortsätter blanda och ge
Hejsan alla pussgummor
Hoppas natten varit lugn för Astrid med familj och att ni fortsätter bli bättre och får vara hemma.
Cicci: Igen. Kramar i mängder och beklagar verkligen. Hoppas ni får provsvaren ni väntar på nu och att pc kuren verkar fort! Ringer dig sen
Snorkis : HÄRLIGT med fint UL. Visst är det häftigt ? Och visst blir allt mer "verkligt" ?
EA: Ingen fara alls med tramp i klaveret du kan lugnt och fint klampa vidare
Du har HELT rätt i det du skriver dock. och det var det jag menade med att jag inte riskerar psykhälsan för en till graviditet. OM tjejproblemet är så stort så att det finns risk att jag brakar udner grav, ja då blir det helt enkelt ingen grav. Kan jag inte hantera att det KANSKE blir en tredje kille... ja då får vi nog låta bli att skaffa en till. Så det ska vara klart innan försök påbörjas. och jag jobbar ju på med allehanda psykoterapi och jox så ....
Men klart kommer vi försöka påverka könet, men jag får inte knäckas om det inte funkar.
och jag HOPPAS verkligen att du och din make faktiskt får era FYRA barn. fast inte på en gång Näe ni kan ju börja med ett och ta resten i snabb takt vet ja! Tummarna hålls! HÅRT!
Mugglis: Precis! jag tror att det är Shettles metoden eller nåt som säger att man ska ha sex flera dagar innan. och precis som du skriver så kan det ju denna gång få ta lite tid. Vilket det ju kan göra om man inte timar precis (som ju jag tror på....)
Åhhhhh Jag fick precis en sån hääääääärlig känsla i hela kroppen. Att jag bara ville ha er alla mina små trådisar här i mitt vardagsrum och ge er alla en STTTTOOOOOOOR Varm kram var, eller flera.
Blev bara så GLAD och var och... glad över att ni fanns och att ni skriver det ni skriver... och för att ni är de ni är.
HÄRLIGT när sån akänslor bara tar över ens kropp. Händer ju inte varje dag!
Att solen styrålar och det är VACKERT bidrar ju kanske med sitt.
SÅ
PUSSSSS alla tjejer!!!!
Jag fick precis en sån