Inlägg från: Fru FruLLan |Visa alla inlägg
  • Fru FruLLan

Vi fortsätter blanda och ge

Näe nu ska jag dricka vin med maken som precis kom hem

ha ha ha
    Skojade precis med honom och frågade om vi skulle pippa
    Han sken upp som en lysdiod i hela ansiktet.
    Men sorryyyyyy
    frullans lust är ju fortfarande borta
    men gosa kan vin jöööööö

• Fru FruLLan

Hejsan tjejer
    Ingen minst än????? Tror det blir i helgen så jag håller tummarna och säger lycka till!

AM: Välkommen hem och det låter som ni hade det trevligt i fjällen. Trist bara att stackars lille Hector varit risiog i magen.

Cicci: Skönt att ni fått penecillin! Hoppas att det vänder fort nu och att hon snabbt blir bättre.
    Hur mår ni? har ni landat lite efter dödsbeskedet och all jota?
    KRAM!

Fy vad mycket sjuka barn det är just nu.

Själv så tror jag det börjat vända för lille Roffe nu. han har börjat äta lite igen den lille sparrisen och det brukar ju vara ett tydligt tecken på att det vänt.

Har lite dåligt samvete för att jag släpade iväg honom tilkl fotografen igår
    Men jag hade redan bokat om tiden en gång... och jag ville göra det. men det gick jätte bra och vi fick super många super bilder. Vete sjutton hur vi ska kunna välja.

har bokat in att vi ska fotografera både killarna samt hela familjen tillsammans i maj. Kan va kul att ha.

Ni som snackar om Mollipect.
    Vad har ni det för? och har ni fått det av läkare?
    bara av intresse...

BS: Stackars lilla astrid! Hoppas att hon piggar på sig snart och att ni får lite lugn och ro!

Näe har sväronen här så jag ska vel försöka vara lite social....
    Och snart kommer mina päron också.
    Fy vilken invasion.
    Är det inte söndag kväll snart

Fler sparkar nenne?

• Fru FruLLan

hej
    Lappis
    Skönt att ligga och dra sig i sängen. Fy vad mysigt! verkligen en perfekt dag för promenad!

• Fru FruLLan

Hejsan tjejer
    Hur har ni det allihopa?
    Och vad har hänt sen sist.
    Gissar att jag har en så där tusen sidor att läsa ikapp sen en vecka tillbaka så.... det hinner jag inte.
    Update någon?!!!!

Själv har jag haft en super duper härlig semestervecka med god mat, gott vin , härlig sol, underbar pool, trevligt sällskap men framförallt med världens underbaraste barn. Fan vad dom är bäst!

Och ni alla så klart

vad har ni diskuterat sen sist och vad har hänt?

• Fru FruLLan

snappade upp att Telis har knas med jobbet.
    Fyyyyy vad t¨råkigt!
    stor varm och innerlig rkam gumman och hoppas att det löser sig snart.

Men jag själv som går i jobbytartankar (då frivilligt vilket ju är en stor skillnad) tycker dock att det är KANON att kunna söka jobb under en mammaledighet. Jag menar. Då kanske du kan vara liute flexibel i hur länge du kan vara hemma eller hur snabbt du kan börja. Sånt brukar ju alltid vara bra.-
    Fast det beror ju på din make och hans vilja till pappaledighet förståss...
    MEN jag hoppas verkligen att du snabbt får ett nytt jobb så du inte behöver grubbla.
    När vill du börja jobba igen?

• Fru FruLLan

Hejsan tjejer
    Äntligen har jag tid att gå in och inte bara smygläsa utan även skriva.
    och vilket tillfälle! så jääävla lämpligt

GRATTIS grattis och super duper många grattis Snaily!!!! Helt udnerbart fy vad roligt det är ju underbart.
    En snigelbebis det är ju sååååå kul!!!! GRATTIS!!!!

Och det finns ju en hel del till som jag imnte hunnit gratta än!

PB: grattis till ett i frysen och ett i magen. Hoppas nu bara magen växer och blir stor och rund Tummarna hålls!!!

Liten och Vänner. Grattis till era små killar-. Fy vad underbart. Grattis grattis. Hoppas ni alla mår rikigt riktigt bra och att nibörjar landa lite.
    Puss

Nenne: Stort grattis till ett bra RUL! Tänkt vad tiden går fort, redan v 18. otroligt. Och med tanke på den totala kill dominansen i tråden just nu så är det ju kalas att ni ska ha en liten pingla

Vad mer?
    Hm kommer inte rikigt ihåg det är så mycket.

Undrar lite hur det går för EA. Vågar knappt fråga. Håller dock tummarna.

SEn var det massa mer jag skulle kommentera men det får bli en annan gång.

Just det. Måste bara fråga. är så nyfiken av mig.
    AM: Trist att du fick ett snorkigt svar. Jobbigt. men så pang snygg du är så lär du vara smashing i vilken outfit som helst i morgon.
    Men jag måste fråga, har nåt specciellt hänt med makens ex som du ville reda ut eller är det bara kyligt er emellan i största allmänhet?
    Jag har missat detta, men är nyfiken.

KRAM och GRATTIS igen snaily det är såååå kul!

• Fru FruLLan

Hejsan snaily
    Kul att se dig också, och HIMLA kul att se ditt test som jag fick lov att titta på i galleriet. Även fast jag måste erkänna att jag inte riktigt förstår såna test, har sjä'lv bara kört med CB. MEN va faaaan det spelar ju intgen roll att jag inte fattar det är POSITIVT!!!!!!!

hurra!

önskar så att jag satt där på bussen tillsammans med kokisen så jag kunde få krama dig snart. Men hon får kramas från oss alla!

• Fru FruLLan

Nu gråter jag nästan

2 gånger har jag skrivit ett låååång tinlägg som bara försvinnit helt plötsligt

va faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

• Fru FruLLan

Titta
    det inlägget kom minsann in

nåja tredje gången gillt gissar jag

• Fru FruLLan

Får göra som vickan och skriva nån annanstans och sen kopiera in.

Orkar nog inte / hinner inte skriva allt igen tror jag.

Nåja. En stor del av tidigare inlägg var till mugglan. Jag har förstått att du mått/mår skit gumman. Stora varma kramar till dig. Fy att det ska vara så jobbigt. Förstår också att det var extra jobbigt runt bf . Jag tycker verkligen att det är SKIT BRA att ni går och gör en ordentlig undersökning av er båda. Som flera andra skrivit så är ju 5000 bara en fjrät i rymden för att eventuellt få svar och få lite lugn och ro i de evigt malande tankarna. Super att ni gör detta. Jag hoppas verkligen att ni kan få var på några frågor men mest av allt hoppas jag att det tar sig för er och att det blir en till liten prick i er familj. Varma kramar och hoppas att du får må lite bättre snart. Verkligen skit att den här karusellen är så svår att komma på och hålla sig kvar på. Och elände att den får så många att må så illa under resans gång. Fy .

AM: aha då förstår jag. Sorry att jag drog upp det igen. Men jag hoppas att kvällen går bra och att den blir trevlig för er båda. Sen kan man ju hoppas att den globala uppvärmningen kanske kan strunbta i jorden ett tag och tina upp er frostiga relation istället. HOPps kvällen blir kanon!

Och fasiken vilken shopping drottning du är! Imponerad. Jag avskyr ju att gå i affärer och handla kläder framförallt men du är ju suverän på det. Och till och med så pass att du lyckas hitta saker åt andra. Vaxade jeans hade jag aldrig hört talas om. Men de var ju grymma så såna vill jag ha! och nu slipper jag ut och leta det har ju du gjort, kalas  TACK!

Lappis: Ännu en som är gryp på shopping. Vilka kanon presenter ni alltid köper till alla. Jag är pinsamt dålig på att köpa presenter. Mest för att jag verkligen avskyr att rota runt i affärer. Men du är ju fenomenal och ni har alltid såna super presenter till alla. Imponerad. Oönskar att jag var ett uns så bra som ni är. Bara bollingern hade fått mig lycklig det är ju såååååå gott!

Tinga: Hejsan gumman  Åh, jobbigt med morgonpigga krumelurer. Men det låter ju onekligen som de är hungern som ställer till det. Kanske en snabb flaska på morgonen kan göra susen. Men kanske är det även ljuset som ställer till det lite nu när solen går upp tidigare. Vi märkte av det förra våren nmär det blev ljusare, då vaknade borren plötsigt tidigare. Så att ställa fram klockan blev bara bra för oss. Tror att det blir bra även i år, även fast det är jobbigt för en själv.

Kul föresten att det verkar gå fram med ätandet!!! HURRA!!!!! Att de uppskattade våfflor och glass är ju super duper.

Telis: hej televiken super mamman!!!!
    Låter som ni hade en riktigt jobbig kväll igår. KRAM och förstår verkligen att ni grät ikapp på slutet. En ganska normal reaktion tror jag, men den blir ju inte roligare för det. Hoppas kvällen blir motsatsen så du får tanka batterierna igen.

Hade aldrig hört uttrycket dream feeding men det var ju verkigen passande?
    Varför gilar du inte den grejen. I mina öron låter det som precis vilken natt amning som helst. Jag tror varken att borren eller roffe egentligen varit vakna någon amning på nätterna någonsin. Utan de har nog alltid befunnit sig i något slags gränsland mellan sömn och vakenhet men där hungern får dem att reagera. Så jag har nog alltid kört nån slags dream feeding varför detta känns helt naturligt för mig. Jag kan ju även meddela att jag själv varit precis lika mycket i mellanlandet eftersom jag alltid liggammat och somnat så fort ungarna tagit bröstet.

Jag vet att jag läste med boprren just att man skulle amma ungarna i sömnen precis innan man själv gick och lade sig för att få sova så lång sammanhängande stund som möjligt och slippa väckas av en hungrig bebis.
    Det kä?ndes lite främmande då att trycka en sovande unge till bröstet. Men de få gånger jag gjort det har det funkat perfekt. Så testa vet ja!

Äh nu tycker roffe att jag är sten trist och håller på att röjer hela stället.

Kommer strax tillbaka

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge