Får göra som vickan och skriva nån annanstans och sen kopiera in.
Orkar nog inte / hinner inte skriva allt igen tror jag.
Nåja. En stor del av tidigare inlägg var till mugglan. Jag har förstått att du mått/mår skit gumman. Stora varma kramar till dig. Fy att det ska vara så jobbigt. Förstår också att det var extra jobbigt runt bf . Jag tycker verkligen att det är SKIT BRA att ni går och gör en ordentlig undersökning av er båda. Som flera andra skrivit så är ju 5000 bara en fjrät i rymden för att eventuellt få svar och få lite lugn och ro i de evigt malande tankarna. Super att ni gör detta. Jag hoppas verkligen att ni kan få var på några frågor men mest av allt hoppas jag att det tar sig för er och att det blir en till liten prick i er familj. Varma kramar och hoppas att du får må lite bättre snart. Verkligen skit att den här karusellen är så svår att komma på och hålla sig kvar på. Och elände att den får så många att må så illa under resans gång. Fy .
AM: aha då förstår jag. Sorry att jag drog upp det igen. Men jag hoppas att kvällen går bra och att den blir trevlig för er båda. Sen kan man ju hoppas att den globala uppvärmningen kanske kan strunbta i jorden ett tag och tina upp er frostiga relation istället. HOPps kvällen blir kanon!
Och fasiken vilken shopping drottning du är! Imponerad. Jag avskyr ju att gå i affärer och handla kläder framförallt men du är ju suverän på det. Och till och med så pass att du lyckas hitta saker åt andra. Vaxade jeans hade jag aldrig hört talas om. Men de var ju grymma så såna vill jag ha! och nu slipper jag ut och leta det har ju du gjort, kalas TACK!
Lappis: Ännu en som är gryp på shopping. Vilka kanon presenter ni alltid köper till alla. Jag är pinsamt dålig på att köpa presenter. Mest för att jag verkligen avskyr att rota runt i affärer. Men du är ju fenomenal och ni har alltid såna super presenter till alla. Imponerad. Oönskar att jag var ett uns så bra som ni är. Bara bollingern hade fått mig lycklig det är ju såååååå gott!
Tinga: Hejsan gumman Åh, jobbigt med morgonpigga krumelurer. Men det låter ju onekligen som de är hungern som ställer till det. Kanske en snabb flaska på morgonen kan göra susen. Men kanske är det även ljuset som ställer till det lite nu när solen går upp tidigare. Vi märkte av det förra våren nmär det blev ljusare, då vaknade borren plötsigt tidigare. Så att ställa fram klockan blev bara bra för oss. Tror att det blir bra även i år, även fast det är jobbigt för en själv.
Kul föresten att det verkar gå fram med ätandet!!! HURRA!!!!! Att de uppskattade våfflor och glass är ju super duper.
Telis: hej televiken super mamman!!!!
Låter som ni hade en riktigt jobbig kväll igår. KRAM och förstår verkligen att ni grät ikapp på slutet. En ganska normal reaktion tror jag, men den blir ju inte roligare för det. Hoppas kvällen blir motsatsen så du får tanka batterierna igen.
Hade aldrig hört uttrycket dream feeding men det var ju verkigen passande?
Varför gilar du inte den grejen. I mina öron låter det som precis vilken natt amning som helst. Jag tror varken att borren eller roffe egentligen varit vakna någon amning på nätterna någonsin. Utan de har nog alltid befunnit sig i något slags gränsland mellan sömn och vakenhet men där hungern får dem att reagera. Så jag har nog alltid kört nån slags dream feeding varför detta känns helt naturligt för mig. Jag kan ju även meddela att jag själv varit precis lika mycket i mellanlandet eftersom jag alltid liggammat och somnat så fort ungarna tagit bröstet.
Jag vet att jag läste med boprren just att man skulle amma ungarna i sömnen precis innan man själv gick och lade sig för att få sova så lång sammanhängande stund som möjligt och slippa väckas av en hungrig bebis.
Det kä?ndes lite främmande då att trycka en sovande unge till bröstet. Men de få gånger jag gjort det har det funkat perfekt. Så testa vet ja!
Äh nu tycker roffe att jag är sten trist och håller på att röjer hela stället.
Kommer strax tillbaka