• Mrs  B

Vi fortsätter blanda och ge

OS OS OS = Älskar allt med OS!!!!!!!!!!

Heja heja heja heja Vickan och Trollet!!!!!!

Vänner
    Ballongspelet är kanon!!!!!
    Finns ju också på många dagis.
    Finns även ett liknande med kråkor, blåbär och lingon.

koko
    Skulle också säga Alfons Åberg och Pippis pappa.

Oms
    Hoppas lilltjejen kryar på sig snart!

Grattis alla barn som fyller år!!!!!

Här har det tyvärr inte varit lika muntert.
    Vi har tagit farväl av makens farmor vid öppen kista och det kändes ju sådär. Sen åkte vi hem till lägenheten för att kolla läget lite och det kändes verkligen konstigt att vara där utan att gammelfarmor var med.

• Mrs  B

Hej hopp galopp!!!!!

Tar en liten paus med läsningen och om en halvtimme ska jag hämta barnen på dagis......

Har dåligt samvete för att barnen är på dagis och jag hemma (sportlov här nere) men jag har ju studier och är inte ledig..... Tyvärr anser personalen ändå att jag ska ha barnen hemma. Eftersom jag är lärare....... men jag har ju ingen tjänst just nu och är student/arbetslös.

Skidsemester
    Vi ska åka om ett år i januari på vår första gemensamma skidresa och jag hade tänkt att jag och barnen ska gå i skidskola, men ska man inte göra det i Maltes fall då eller???? (han fyller 3 år då vi reser....

Blöjor
    De allra minsta har vi pendlat mellan Pampers och Libero, men sen har jag haft "Euroshopper". (Bra pris och har aldrig läckt) Max gillade Up&Go när han blev större så då blev det Libero men Malte HATAR Up&Go så jag fortsätter med de vi har.

• Mrs  B

Vickan
    Jag säger också Baby Björn! Både jag och maken använde den väldigt ofta speciellt till Max eftersom han aldrig sov.

• Mrs  B

Håller på att läsa ikapp.....

EA
    Tack för en trevlig lunch!!!!!
    Vi ska inte ta och åka upp till Stockholm du och jag och gå på tråddate i maj??????
    Bussarna som skolorna använder har bälte allihop. De får inte köra utan.

Akupunktur