Vi fortsätter blanda och ge
Vickan
Paketet är på väg......
Vickan
Paketet är på väg......
Tinga
Heja heja när det gäller avtalet!!!!!!
Maken ska byta jobb (igen) nu i slutet av mars och han löneförhandlade i 2-3 veckor innan båda partner var någorlunda nöjda. Kan man så ska man stå på sig för det brukar löna sig.
Själv är jag värdelös på att förhandla och i min bransch blir lönen aldrig hög tyvärr.
Liten
Jag hade aldrig åkt till förlossningen själv. Hade kollat upp alla alternativ som finns.
Hoppas maken kryar på sig fort!
Telis
Vi ska ha barnvakt imorgon plus natt och det ser vi verkligen fram emot.
Men i vårt fall är det mina föräldrar som ställer upp till 100 % och inte svårmor........
Många kramar till alla som behöver!!!!!!
Tinga
Här har solen inte alls visat sig......
Grått, dimmigt, töväder, blött osv.....
Muffinstönt
Jag brukar alltid få en tidning från Bokia när det är rea, men har inte fått det i år så jag har helt missat att det är bokrea. Såg en dam på stan igår med en reakasse från Bokia och förstod att det nog var på g. Ska till ett köpcentrum imorgon med maken och tänkte titta i den affären som finns där om jag kan hitta något spännande. Just nu läser jag ju bara kurslitteratur och det är ju inte alltid så kul....
Muggles
Han försöker.
Tyvärr jobbar jag ju inom kommunen och vår kommun har inga pengar, därav inga bra löner heller. Inom skolans värld, där jag har varit, räknas lönen på vilken utbildning man har och hur många år man har jobbat.
Korv med bröd, popcorn och rött vin!!!!!!
(min kväll i ett nötskal och maken är på vift i MSW´s trakter)
Vickan
Vad bra att paketet kom fram!
Skulle kanske ha skrivit en beskrivning till er.....
Vi hade också problem att lista ut hur det hela skulle fungera men till slut så.
Ni får helt enkelt testa er fram och se om det är något ni tycker funkar eller ej.
EA
Hoppas ni får er rolig helg!
Hälsa brossan, om han nu vet vet jag är......
Ore
Vill också gärna bli inboxad......
Muffinstönt
Här följer jag hockeyn......
Säger ett stort HEJ till alla och skickar kramar till er som vill och behöver ha en kram!!!!!!!!
Har skumläst lite.....
Nenne
Härligt att få känna sparkar!
Kände väldigt sen med barnen men när det väl kom så slutade det aldrig.
Lappis
Krya på dig!!!!
Och ja, tror att det oftast är fullbokat på loven om man vill gå på bio tyvärr.....
Vickan
Grattis till Trollets personnummer!
Sanily
Vet de varför du inte producerar så många blåsor????
Cicci
Skickar en stor och varm kram till er!
Trist med tråkiga saker som hänt....
Har själv varit på begravning idag och det var som vanligt sorgligt!
Frullan
Här är en till som gärna vill ha en tjej, men efter att ha fött 3 pojkar så är jag tveksam till att det blir en tjej nästa gång. Om det nu blir en nästa gång..... Som det är nu är vi ganska nöjda fast jag känner att jag inte är riktigt klar......
Liten
Spännande att det är så nära....
Muggles
Kram till dig!!!!
Men man får lov att "må piss".....
Stort grattis till Liten med familj!!!!!!!!!!
Skönt med en snabb förlossning!!!!!!!!
Och stort grattis till Fru E!!!!!!!!
Hoppas det blir ett trevligt möte under dagen och natten för de "små liven".......