Inlägg från: fryser |Visa alla inlägg
  • fryser

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

vi.. det är nog ganska lugnt .lite jobbigt bara. känne rig själv så pass bra att jag skulle ha sökt hjälp om det hade behövts. är inte den som är rädd för att prata
    hur har det gått för dig idag?

• fryser

vi3..usch du måste ju vara helt slut..jag har inte kunnat sova pga BRÖLLOPET funderat på hur vi ska gå in,hur barnen kommer att sköta sig, ska tärnor o bestman gå sist eller stå framme..mm.... börjar känna att dte närmar sig..aaaaaa..
    svärmor erbjöd sig eller närmare sagt så bestämde hon att hon kan göra snittarna som ska vara till minglet medan gästerna väntar. designern har inte ringt ang ringar o ringer hon inte idag ska jag hemsöka henne HAHAHA..
    m en date låter som en nice ide

• fryser

vi3.. va har vi kidnappat tråden igen hon varelse var länge sen man "såg". ja släpp det o ta lite roliga saker o så gå tillbaka när du har lite ny energi

• fryser

vi3.. oj du får berätta mer på våran date

• fryser

vi3..gött 3 tiden blir bra, då hinner vi till skansen om det skulle vara så. vi kommer att bo på first hotell reisen. fick du mitt nr?

• fryser

pratat massor med fotografen så nu har jag lite kött på benen

• fryser

JAG eller VI har vunnit inträdet till mässan på skansen hahaha..nu måste vi ju dit

VI3... att vi ska fota hela dagen o fokusera på mig o mb bara efter kyrkan så slipper det blir så långtråkigt för gästerna.. lite kort o gott

• fryser

vi3.. hahah ja du.. vet att jag fyllde i nåt på nån sida kommer inte ihåg o på vinnar mailet står det bara från sthl kommun typ o en kvinnans namn o biljetterna
    strunta i kalaset,vi sätter MB:na med eran lilla på en pub med varsin öl i handen så går jag o du på mässa

• fryser

vi3..o så bokade vi precis smekmånaden eller ja dagarna

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??