Inlägg från: fryser |Visa alla inlägg
  • fryser

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

fy vilket otur ni haft.. klart att man är lite svagare ibland o särsklit du måste ju vara extra känslig nu oxå med en bebis i magen..
    fortsätter att hålla tummarna o håller med maxiander att det vänder o händer nåt positiv framöver.

Vi 3 skrev 2010-04-10 18:42:31 följande:

fryser: Vi har gått igenom så mkt skit redan.. M fick ju cancer när vi hade varit tillsammans 1,5 år. Hans pappa var ju igång då med så vi har väl bestämt oss för att han inte ska få komma emellan men ibland orkar man bara inte.. Vi har varit tillsammans i över 5 år och det händer ngt skit varje år. Men nu börjar det bli mer bra saker än dåliga om åren så hoppas det vänder!
  • fryser

vi3... härligt med något positivt..
    jag hoppas att solen skiner hos er o i så fall stoppa lillan i vagnen o ut o njut så att du får lite solenergi.. jag brukar bli på mycket bättre humör när solen skiner, tänkte att det kanske hjälper

• fryser

vi3.. men oj vad allt ska jävlas med dig.. hoppas att det går över snart.. du får be mb ta pappa ledigt o du får sjuskriva dig eller nåt.. usch har inga bra råd idag själv står jag inne o stryker när MB är ute o rensar ogräs o gör vårfint

• fryser

troll10.. välkommen

vi3.. lilleman hemma är åksjuk o de hjälper på honom.. men om pepparkakor funkar så hade jag heller ätit de
    jag kan glädja dig med att idag har hela min dag varit bajs.. ungarna krånglat,ryggen värkt o på köpet har MB varit på dåligthumör.. lilleman kom hem från pappa o då får jag veta att vart o hälsat på FARFAR::: vaaaaa. fattar inget o får då reda på att de har tagit upp kontakten.. har varit såå arg sen i ef att jag bara kokar... talade om att jag fattar inte hur han kan släppa in honom i sonens liv efter allt han gjort .. lillemans pappa försvarade sig med att gubben går på medicin men jag litar inet ett skit på honom... jag hoppas bara att lilleman slipper o vara med om något otrevligt.. öcbnj zdinbbbbbbb bvdczvnj9 aejas 'rk såå arg är jag

• fryser

maxiander.. det är ju jäte mycket ni fått gjort.. vi gifter oss oxå 28 aug o inga inbjudningskort utskickade, ingen kyrksång o ingen in o utsång klänningen hänger hos en vännina men ingen av de andra har sina kläder klara.. jaja det finns gott om tid men vissa saker måste man ta tag i eftersom det är beställningstid o så.. tänker på ex ring.. rooligt.. vilket datum har ni satt?

vi3.. ja de nötterna verkar vara ganska lika o på köpet så har han även sparkat o hotat o höll på o kväva mig o sa massa rasistiska ord som att du o din blatteunge mm.. lilleman har fortfarnde blatte blod i sig så fattar inte varför han ens vill ha med honom o göra då... åååå blir såå arg.. har fan ältat sönder det här sen igår o det värsta är att jag kan inget göra nu...

• fryser

vi3.. det var det första jag sa till honom när han berättade det, han sa bara att gubben går på medicin o har lovat att skärpa till sig.. lååång historia.. jag o lillemans pappa var inet så bra vänner när vi separerade o är knappt dte fortfarande, biter bara ihop framför lilleman. det har hänt för mycket mellan mig o den familjen o mycket av det kan jag inte ta här pga sekretess..

maxiander... vi har tänkt att skicka ut de i maj så att folk hinner o planera in det med sem o sånt.

vi3.. jag fyller 30 i sep o MB 38 i nov

• fryser

ååå vad roligt.. tror nog att jag kommr att bosätta mig framför brevlådan då vi skickar in våran hindersprövning

var ska ni hitta hotell?

tornedaling skrev 2010-04-12 21:35:01 följande:
    oj jäklar nu är det nästan på riktigt idag när jag tog in posten så låg ett brev från skatteverket med hindersprövningen och efternamns bytet som vi skrev på här förra veckan och allt är ju OK nu gäller det bara att hitta ett hotell att tillbringa några timmar på för att hinna byta om och göra smink innan allt drar i gång
  • fryser

vi3.. klart ni ska åka iväg om det inte skiljer sig så mycket i pengar.. alltid skönast o komma iväg

tornedaling.. tyvär för sthlm brudarna hjälpa dig med hotell. bor nära gbg men vi bodde på first hotell reisen för nån helg sedan o det var jätte mysigt.. o god mat hade hotell restaurangen.
    lycka till

• fryser

övertala Mb med? nu hänger jag inte me haha finns nog ingen vigselring som stigit o sjunkit så mycket i pris som min den ligger 45000 det ska bli intressant att se vad hon lämnar i prisförslag o se MBs min

• fryser

vi3.. hah inte barnmorska ja just dte riga.. då måste jag fråga en sak.. måste lillan med? eller kan ni få barnvakt?

ang svärfar o andra idioter.varför fortfarnde bli chockad över honom..fatatr inte ens att ni ville bju hem de efter vad de ställde till med sist de var hemma hos er o du var ju till o med inne på att separera.. låt de komma till er.. vet inte om jag har rätt elle rfel men om ni inte hör av er på ett tag, ringer inte de eller kommer på besök? har själv inet fått en blund inatt pga av ältning..fattar inte att jag låter gubbfan styra så över mina tankar..blääää..

japp väntar på att få ritnigarna på mail o sedan bestämma oss för den ena..

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??