Inlägg från: fryser |Visa alla inlägg
  • fryser

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

vi3. men passa på o prova annars kommer du att undra om de hade vart bättre. det är ju inte vilken klänning som helst. jag velade ju nästan ihjäl mig på min klänning så jag förstår dig.
    jag hatr vart o hämtat en unge som har värsta fläskläppen. nästan 2 utslagna tänder o fete blåmärket på hakan..halkat på isen iskolan;-(
    inga tur v för honom de sista veckorna..bläää

• fryser

kommer att försöka att gå på skansenmässan..viiiilll.
    fy vad tråkigt med gästerna. om dte är enbart pengar som gör så att hon inte kan komma så tycker jag att ni får hjälpa henne men om det funkar att byta datum o att då kommer bäge viktiga gäster så kanske dte verkligen är värt det. har ni redan skickat ut inbjudningar?
    håller tummarna

Maxiander skrev 2010-03-16 16:45:35 följande:
    Skansen-bröllops-mässan är 27.28 mars 11-15, sedan har de bröllops-yra på skansen 5/6 eventuellt även 6/6. Det ska vara någon dag de har "öppethus för bröllop"me då det är drop in vigsel av nått slag... Vet inte riktigt men ja man får ställa sig i kö och sen gifta sig typ. Kyrkan på skansen är superfin (www.maxiander.se/seglora/), vi tänkte först gifta oss där men nu blir det en annan kyrka i stället :)Har ni haft problem med att viktiga gäster inte kommer kunna närvara vid bröllopet? Hur har ni gjort då? Har en vän som bor utomlands som eventuellt inte kommer kunna komma, ska vi betala hennes biljett? får så dåligt samvete om hon inte kan vara med. Sedan har vi en familjemedlem som råkat boka en resa som sträcker sig över vårat bröllop, hur gör man? Känns inte alls lika roligt om inte dessa betydelsefulla personer kommer att kunna närvara :( Lite ledsen... Nu vill jag byta datum men vet inte om det kommer hjälpa min vän och dessutom måste vi i så fall hitta en ny kyrka och allt, och det snabbt... Åhå... Ingen rolig dag idag...
  • fryser

jag tycker inte 32 o 33. de är för "enkla" jämfört med de andra. men 10,11 o 16 var ju sååå fina..
    m än så länge är han lugn men jag tror att det kommer inatt när han slappnar av.alvedon som gfäller då o imorgon ska jag ringa tandläkarn så de får kolla för säkerhets skull....blää

• fryser

maxiander. det är sant som din sambo säger.men ni får hoppas på att det räcker med flygbiljett o att de kan boka om sin resa.
    förlorad inkomst ..den smällen får hon ta.hon kan ge er det i present

måste berätta att jag hade ett härligt pass på gymmet igår o sen mys med älsklingen framför desperate house wifes
    så härligt med sånna kvällar. längtar till på lör då vi ska börja kika på ring...yiiihaaa

vi3. hur mår ni idag? hur går det med klänningbeslutet?

• fryser

maxiander.. mm vi hade det jätte mysigt. ja det är ju som vi3 säger..det räcker med alla utgifter som man har ändå

vi3..nää vad tråkigt. känner du att du kan vänta så länge? det tar väl ett tag o beställa hem eller o sy in eller upp om det skulle behövas?
    AHHHHHHHA så det finns risk för en bebis till..då förstår jag din tanke..

kl 1 ska jag vara på arbetsintervju o börjar bli nervös..uuuuu

• fryser

vi3..ok då håller jag tummarna för det oxå
    det gick nog bra, ska gå bredvid på tis. jag ska bara vara tim där.
    vad är det för jobbintervju du ska på? kul men nervöst

• fryser

hur kunde jag glömma att berätta att provkortet på våran inbjudan kom idag.. det var en sååå häftig känsla när jag såg våra namn o datum på framsidan..åååååååååååå helt underbart fint..vi är så nöjda.. nu ska vi bara spika våran gästlista o skicka efter korten för tryck...aaaaaa så underbart

• fryser

ok. vad kul. ja det är skönt att göra nåt annat än att byta bajsblöjor o diska nappflaskor

det är inte kul när man får motgångar. det är så uppstressande på nåt sätt.. jag är såå glad för inbjudningskortet som kom idg. gick nedför ett tag men nu är det på väg upp igen kommer säkert att vara så för er me. du har ju det att se framemot imorgon. kan förstå att det är pirrigt..vill att de ringer från kappellet så att vi får reda på om vi får den präst vi önskat..
    åå skulle vilja gå en promenad men mb ska iväg o träna om en stund..hm..

• fryser

vi3..haha har ni fått jaga jag tyckte att dte var extra skönt när lillan la sig ikväll.. farmor har vart på besök o lillan har hållt i lådan genom att dansa ,sjunga imse vimse, sprungit runt runt o visat farmor att hon kan skrika jag var helt slut i huvet när hon la sig men sen fick jag o lilleman en stund i soffan o tittade på pinoccio ...det var såå längesen jag såg den
    men om jag har förstått dte rätt så betyder VF vigselförrättare eller nåt o hon kan väl inte missgilla erat upplägg?
    hon ska väl göra som ni vill..?? eller??

• fryser

du får berätta sen hur det gick. nyfiken

m lilleman har studiedag idag så vi har haft lite sovmorgon o ätit en rejäl äggfrukost.. så härligt att inte behöva stressa på morgonen.
    idag är MIN dag..ska träna strax efter lunch,kl 5 ska jag på vaxning o 7 ska jag till harrys på Quiz.. ska bli såå skönt att bara få vara vuxen o jag ska til o med sminka mig idag
    du får sjunga lite bä bä eller imse för henne stackarn
    ååå kollade in asos.com o hittade ett par jääätte fin askor men kan inte bestämma mig o vet inte om jag vågar att beställa på nätet..

Vi 3 skrev 2010-03-18 06:50:23 följande:

fryser: Det är upp till personen vad han / hon vill gå med på, men jag tror de är lite mer medgörliga än präster som har så mkt mer de måste göra. Tror en vf (japp, vigselförrättare) har väl högst 2 min som de måste säga, och det är ändå den långa versionen. Sessan och jag har som vana att titta på Vakna med the Voice på morgonen, nu har Kjell gjort ngn galen video som de spelar varje morgon, den skrämmer dottern TOTALT!! Och jag kan förstå honom, han ser ju ut som en hippie eller ngt ännu värre. För att inte tala om hur det låter.
Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??