Inlägg från: fryser |Visa alla inlägg
  • fryser

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

scarborough81 .. läste i en annan trådhär på bt ang tårta.. det var nån som rekomenderade eller själva skulle ha chokladbotten,första lagret med hallonmousse o andra med limemousse.. o den ska vi köra på så fort vi hittar en som kan baka våran tårta

• fryser

vi3.. oj vad lycksigt vi har sportlife o den behöver de verkligen bygga ut. det är föör mycket folk på gymmet på ef som tur är så kan jag ibland träna dag tid då det är mindre folk.
    din blivande får puscha dig o sen får du puscha mig

ALLA... har ni tänkt på hur det kommer att bli när allt runt bröllopet lagt sig? kanske inte sitta här o hänga jämt, eller inte ha en massa goda tårtbilder att titta på.. oj ingen rolig tanke

• fryser

vi3.. vad mysigt. måndagar hämtar jag sonen kl 12 så det är full rulle här hemma. vi har avnjutit en middag bestående av potatiskaka o kyckling i ugnen.. jag fick tänka mig för flera gånger så jag inte tog fler gånger av potatiskakan
    har ni planerat klart dte mesta eller varför har ni inte så mycket att göra?
    m kanske ska börja planera in min trädgård på allvar till nästa år

• fryser

vi3..vad härligt emd en lokal som fixar det mesta. vi har hyr en likal med fullständig kök o städ, men alla dukar o stolsöverdrag mm får vi fixa själva. som tur är så dukar kockens personal..det är så jobbigt med folk som man verkligen får jaga.. man vet ju vad dte hanslar om att jobba med bröllop(allt vad dte nu innebär) o inte svar eller vara nästan okontaktbar.. har själv råkat ut med offerter o frågor att vissa bara nästa är nonchalanta...
    det låter som att du har koll på läget.. jag märker att jag börjat o skjuta upp lite för mycket..

nu kan jag bosätta mig här igen.. middagen bortdukad,ungarna duschade,kvällsmackan uppäten,lillan somnat o lillen på g.. mmm kvällen är min o mitt bröllopsplanerande jo o älsklingens då

• fryser

vi3.. det är ju skönt när man har en plan B hoppas att dte smakar med lite mat nu då. ja ibland ska man vara glad att man ens kan duscha när de är små o man är själv hemma.
    vi fick låna ett stolsöverdrag i helgen o när vi kom til lokalen så visade det sig att stlarna var för breda.. det fattades typ 2 cm i ryggen.. blev så besviken. men jag kanske har fått tag på nya dock att köpa.. det är en tjej som ska ha sin bröllopsfest på samma ställe som vi ska vara. hon har sytt 70 så jag hoppas att jag kan köpa de o sy ca 10 till.. är helt gråhårig snart på de här stolsöverdragn o JAG SKA HA SÅNNA vadå bridezilla..hehe

varelse....sorry glömde kolla lotten idag me..blää,, jag har ju fullt upp med att vara här inne ju

• fryser

vi3.. varför just nästa ons..
    HALLO:: har ni andra lagt bröllopet på hyllan

• fryser

vi3.. ååå vad härligt. kommer du att kunna hålla dig om dagarna o inte prova den hela tiden fram till bröllopet?
    hahahah ja ´det verkar som att den här tråden är våran nu jag har faktiskt tänkt att åka till gbg imorgon o börja kika.. höjde upp priset på min ring från 25000 till 50000 eftersom han glömde o uppvakta mig på kvinnodagen hahahah.. han bara titta på mig när jag sa det o vi kunde inte sluta skratta.. jag tyckte att det var en jätte bra ursäkt för att komma upp i storsumma igen

niini..härligt att man kan göra så. vi gjorde så innan jul o fram till nån v efter nyår. det var ganska skönt o så hade man lite nya krafter ang bröllop. skulle nog behöva göra dte snart igen tror jag

• fryser

vi3..ååå blir allt lite avis nu.. vill oxå ha hittat ring. hade tänkt mig en med röda eller rosa safirer men de sa att de slits så fort så efter några år får man byta ut de som är slitna. vet inte om jag har lust att hålla på o byta stena då o då.. min förlovningsring har en diamant i mitten så jag vill inte ta en vigselring som tar all uppmärksamhet heller.. blää vad svårt.. vad gick du efter när du valde ring? eller är det som med klänningen att man vet när den sitter där?

ja jag pratade med Bm igår om pulsklocka. han har tränat mycket i sina dagar . även till o från nu när han tycker att han hinner. han hade en sån innan vi träffade när han sprang mycket. tyckte att jag skulle köpa om jag verkligen vill ha en men han sa så här.. eftersom du är på gymmet o står på crosstrainern eller gå bandet så finns dte en sån på de o när du är ute o går med vagnen(vilket jag då gör när jag promenerar) så trodde han att jag ändå max typ kommer upp i 150 i puls som max o då små jo´ggar jag nästan. så igentligen tyckte han att det var onödigt men ska kolla upp dte ändå,måste även köpa nya träningskläder,de är lite för stora ,de som jag köpte innan jul promenad blir det här efter kl 2. när lillan sovit klart o vi grejat lite ska jag ta en långpromenad o sen hämta sonen.. ikväl är det styrketräning. är där tis,tor o försöker lör o sön annars blir det bara sön. har jag erättat att de ska ha tårt utställning i vallentuna n´ånstans den 27 mars.. haha när vi är uppe i sthlm
    vet inte om jag ska trycka in det den helgen men det hade vart kul

• fryser

vi3... dte låter fint. du får lägga ut en bild efter bröllopet
    igentligen borde detvara ett krav när man går med här på BT att man måste sätta ut lite bilder efter bröllopet.. vi diskuterar o beskriver en massa det hade vart så kul att få se sen
    oj då går du fort. ska koll apå crosstrainern vad jag kommer upp i för puls när jag står där. ska bli kul.
    ja sthlm har egentligen bestämt att det ska vara våran mys helg. vi har årsdag den 2 april men då är vi i stavanger med barnen så dte blir inte så mycket firat. har en kompis som har fixat sviten på first reisen o så har jag fixat så att det står bubbla på rummet när vi checkar in som en överraskning. har pratat om lite shopping,vill kolla lite på underkläder så därför hade kanske blitt för mycket med utställningen.. vill inte att vi slösar bort våran helg med att stressa. men som sagt det hade vart kul..eller så struntar jag i shopping o tar tiden till tårta istället beslutsångest

har ni som redan köpt underkläder haft med era partner när ni handlat? eller ska det bli en suprice??

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??