• Vi 3

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

De flesta vet inte att de kommer på ett bröllop Vi ska fira våra födelsedagar med en stor fest och då passa på

Maxiander skrev 2010-02-25 16:10:32 följande:
    Vi 3 skrev 2010-02-25 15:44:26 följande:
    Jo blir väl en del av en trevlig vardag :)Pratar alla runtomkring dig bröllop med dig hela tiden också?Vad pratade folk om innan liksom?Ni har ju fått barn med, av vad jag förstår när jag läser dina inlägg, så då har man ju automatiskt nått annat att också fokusera på. Vi började blogga tillsammans och det avlastade bröllopsdiskussionerna lite, till det positiva :) Nu har vi designat en egen sida från grunden och engagerat oss i sånt också, ska även renovera hemma :) Sen spelar vi squash ihop och gör massa roliga saker så vi har ju massa andra intressen me.Det är nog mest alla runtomkring jag inte orkar prata "bara" bröllop med.. :)maxiander.se
  • Vi 3

@Maxiander; Inget sånt alls. De som vet är mina föräldrar, min bror m fru, hans pappa o fru. Har råkat försäga oss till en kompis oxå, men hon anade ändå

Det är jätteskönt att folk inte vet, även om min kära mor ibland lägger sig i för mkt... Bara hoppas att de håller tyst tills dess.

Just nu är det lätt att koppla bort bröllopstankarna, myser med en sömnig dotter i famn. Hon är lite klen o extra mammig.. *myyyyyys*

• Vi 3

@ Maxiander: Om alla kommer blir vi 70 vuxna o 10 barn. Vi kommer att gifta oss borgligt på en brygga i kvällssolen (hoppas jag!!) vid festplatsen. Sen är det "vanlig" fest som gäller. Har inte tänkt att ha ngn bröllopsdans, eller vi (jag) velar lite. BM tycker vi kan skita i den. FÖr oss känns det som den perfekta lösningen, ingen av oss tycker om att stå i rampljuset spec mkt, men vi hade ändå sagt att vi skulle dra till med en stor fest i sommar, så då slår vi till då..
    Men det är såååå jobbigt att hålla tyst.

@Andreas flicka: Nja, de första går ganska enkelt.. Bebis, moderkaka o allt vatten är ju nga kilo.. Det är de sista som är överjävliga att få bort.. Om man inte är som svägerskan min, hon rasar under ursprungsvikt av amningen.. Nästan fusk tycker jag!!
    Men TACK! Varit ute en sväng nu på morgonen (nej inte lika hurtig som det låter! ), oh shit va jobbigt det var! J*vla snömodd!

• Vi 3

@scarborough: Hehe, du är lite rolig. Fast jag förstår dig. Den tjejen som ska göra mitt hår o smink kommer göra en konsultation innan, så då bestämmer ju hur jag ska se ut on the big day. Hon gjorde även svägerskans smink o hår på deras bröllop så jag vet att hon är KANON. Vad det gäller ffa mascaran så använder du din egna. Vet att svägerskan köpte en del smink innan så det kanske bara används eget smink, I don´t know..

• Vi 3

@Maxiander: Hur har ni tänkt ert bröllop? När är det dags?

• Vi 3

@scarborough: Jag kommer betala 2250, o det verkar vara billigt här..

• Vi 3
    scarborough81 skrev 2010-02-26 12:17:42 följande:
    Vi 3 skrev 2010-02-26 12:15:44 följande:
    Vart bor du?
    Lite utanför Sthlm
  • Vi 3

@Maxiander: Vet vad du menar. Min mamma skulle nog halshugga mig om hon inte fick vara med Ni ska ju såklart göra det som känns rätt för er. Lite anpassningar får man ju göra, men huvudsaken är ändå att NI är nöjda med ER dag.

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??