• Vi 3

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Nu har vi varit där, och lite överallt. Det kommer bli sååååå bra!! Hon tyckte den text vi valt var jättebra och fin. Vi ska gå igenom vigselplats o så när snön försvunnit och vi vet hur vi vill ha det. Det känns så himla bra!!!

Och för att göra dagen ÄNNU bättre är min ring färdiggraverad och finns för avhämtning! Kanske hämtar den redan imorgon..

• Vi 3

fryser: Men lillen då.. Har han ont?

Roligt att mamma kommer!

Idag blir det tjejdag för vår del, ska åka o shoppa med en tjejkompis och såklart hämta ringen. Hon är den enda tjejkompis som vet Vi umgås för mkt, det skulle inte gå att hålla det hemligt..

Men du, delad 1:a plats är väl inte helt fel?

• Vi 3

fryser: Ska hålla tummarna för honom. Stackarn.

Ringen är LJUVLIG!! Ville inte riktigt ta av den... Skulle ev handla lite åt mig själv... Men alla kläder är i stl 74... Hu gick det till?

Haha, du får berätta sen hur du klarade dig.

• Vi 3

fryser: Åh du lever! Tänkte på dig igår kväll.

Vad sa mamma och syster om klänningen då??

• Vi 3

Haha, min är redan graverad o klar. Gifter oss 3/7.

• Vi 3

empan: Haha, men hittar man den man ska ha så gör man ju..

fryser: Lite bakis?

Min ring vad nog vad som anses billig, 3100 Men har sett liknande för MKT mer. Helt galet.

Vad hände med bilden på klänningen egentligen??

Helgen här har varit rätt ensam.. BM har varit på hockey och bandy så det har bara varit vi tjejer större delen.

• Vi 3

fryser: Oh herre j*vlar!!! Men hur mkt är ni uppe i gällande ring nu?

Usch jag har en liten underliggande konflikt med min mor, och jag har ingen lust att ta upp och reda ut det då det skulle ta för mkt energi just nu. Är lite orolig för att det kan komma att påverka dagen D, men men.. Pratat med min kära bror om det hela och det har hjälpt lite.

JAAA, bild!!

• Vi 3

fryser: Har börjat boka in konsultationer nu.. Det värsta är att jag är så sjuuuuukt otålig. I slutet av april är det klänningsprovning, början på maj smink och hårkonsultation. 2 veckor innan vigseln är det möte med fotografen.

Har börjat planera musiklistan nu.. Jag vill fixa allt nu så jag kan slappna av sen.

Haha, och vad säger BM för summa?

• Vi 3

fryser: Haha!! Det är är ju lite riskey om ni inte pratar igenom det..

Vi kommer inte ha nga låtar alls, bara vf som läser en text.

Fy 17 vilken natt, hon har vaknat varannan var tredje timme... JAG ÄR SÅÅÅ TRÖTT!

• Vi 3

fryser: Ja det är planen. Hon börjar bli lite trött.. ( ) soooooova!!!

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??