• Vi 3

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

fryser: Nja.. de har bokat bord o så, seriösa! Ska, återigen, fira bror o sen lite kompisar som också fyllt år

Var ska ni åka? För oss blir det nog ingen lång resa, har bokat en hotellnatt helgen efter för att bara vara vi.

Usch, helt galet trött. BM fick springa ut och köpa välling, insåg alldeles för sent att vår nästan var slut.. Såklart fick han springa runt till nga affärer.. Men han är väl på ingång snart..

• Vi 3

Träningen har legat nere ett par veckor.. Råkat ut med en helt sjuk trötthet. Därav ett stort "problem". Känns som jag talar i gåtor men vi har inte bestämt oss än.. Eller jag har bestämt mig men inte BM.

• Vi 3

Just nu är det lätt att tänka på ngt annat. Sambon och dottern kräksjuka. Försökte hinna över till mamma innan sambon kom hem, men sessan blev dålig innan jag hann.. JAG VILL INTE BLI SJUK!! Hatar kräksjuka!

• Vi 3

fryser: Tack, börjar känna mig liiite mänsklig nu. Fick en annan lite chock i helgen också, om allt går väl blir vi föräldrar igen i november. Börjar förstå varför jag varit såååå sjukt trött. Klänningsvalet får nog ändras då jag troligen kommer vara i v 19 när vi gifter oss.

• Vi 3

Tack Börjar sakta smälta chocken

Niini skrev 2010-03-29 17:12:06 följande:
    Vi 3 skrev 2010-03-29 17:06:36 följande:
    Grattis!
  • Vi 3

fryser: Men vi trodde nog inte att det skulle gå så fort.. Enl BMs onkolog skulle vi överhuvudtaget inte kunna få barn. (Jo tjena, andra ggn på första försöket)

Håller på att ordna dop nu, bröllopet är det inte så mkt att göra med just nu..

• Vi 3

Här är det mest dopplanering på agendan. Men knappt det heller, håller på att beställa tårtorna bara, sen är det mesta klart där med.

Till bröllopet så sitter jag fortf och väntar på offert gällande maten, tycker den borde komma nu... Dock kommer jag inte ihåg om hon skulle vara borta på semester den här veckan med...

Hur mår ni brudar? Hur går det med planering?

• Vi 3

maxiander: Nää, dopplaneringen är såå mkt enklare. Boka kyrka o lokal, bestäm fika. (I vårt fall, beställ tårta) Vi ska köpa tårtorna från silverdrake.se I LOVE!!

Men fy va trist!! Är det jobb/skola som kräver pendling?

• Vi 3

Dopet är i slutet av maj, så det är 2 mån kvar. Idag är verkligen inte en bra dag. Min brors hund avlivas om några timmar. Han har inte klarat av förändringen när de fått barn, 2 barn på ganska kort tid. Så han har blivit rätt bitig av sig, utan anledning. Han har alltid varit en osäker hund men nu blev det för mkt. Det gör så ont i hjärtat.

De har försökt placera om honom men ingen tar emot en bitig hund. De har använt sig av en hundcoach, som även han rekommenderade omplacering / avlivning.

Han är ju en familjemedlem. Kvällen kommer nog fortsätta i gråtens tecken.

• Vi 3

Hej på er!

Ledsen att jag inte är så aktiv, tappat lusten lite. det börjar likna FL lite för mkt här, denna tråd undantagen.

Gällande bröllopet så planeras bufféen för tillfället. Vet inte om jag är helt nöjd än... Tycker det mest känns som hon lurar oss för tillfället, men vi får se. Surt att vi inte kan ta maten från ngt annat ställe heller.

Annars rullar livet på som vanligt. Ska ge mig ut på promenad i gråvädret.. :-/

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??