• Vi 3

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Gravillamåendet var värre med E så jag tror att det är en kille.. Ska lägga om mina matvanor lite så kanske jag får bukt med det.. I hope!

Maxiander; Läste på bloggen att det blir i år! Va roligt!!! Men då måste ni ju hunnit fixa massor, tell me!

• Vi 3

Troll: Tack, de är på sen 2 veckor tillbaka..

• Vi 3

Inte mkt. Nu knapras det pepparkakor för fulla muggar, det hjälper iaf lite bättre. Får se hur snäll jag blir sen...

• Vi 3

fryser: Vad har farfar gjort...? Är han som min svärfar?

• Vi 3

Maxiander: Vi bestämde oss i jan / feb att gifta oss i juli. Samma sak gjorde brorsan, de gifte sig på Pingstafton -06. Man hinner på ett par månader. Vissa saker kanske blir lite trixigt men det mesta funkar ju kanon!!

Får jag fråga vilken kyrka ni ska gifta er i? Jag är så nyfiken av mig..

Blir det chickt eller romantiskt?

• Vi 3

fryser: Fy f*n!!! MEn prata med ditt ex igen, och säg exakt hur du känner, att du är orolig för din son. Han vet ju också vad som hänt så han borde ju vara observant kan tyckas..

Usch va ledsen jag blev nu...

• Vi 3

Jag kommer ha en ganska romantisk klänning, har visserligen några jag väljer emellan, magen måste ju få plats.. Du kan kolla in på brudmix.se ska köpa min klänning därifrån, min klänning är 33, den jag tror att jag vill ha. Från början klurade jag på 10:an, men tveksam till hur det går att ha mage i den.

• Vi 3

Glömde ju fråga, hur gamla är ni tjejer? Av ren nyfieknhet..

• Vi 3

Vi blir ju 25 båda i år, jag redan i veckan. Helt plötsligt drabbas jag av åldersnoja På vissa plan är jag precis där jag trodde jag skulle vara när jag är 25, men på vissa inte alls.

E sitter och gör pruttljud med munnen, I love it! Hon är lite småförkyld och när hon nyser tycker hon att det är så roligt att hon sitter och skrattar för sig själv. underbara unge!

Satt och läste en annan tråd här, och insåg hur jäkla lycklig jag är över att vi ska gifta oss. Jag verkligen kan se oss framför mig när vi går ned mot bryggan. LYCKA! Kan inte beskriva det bättre.

• Vi 3

Troll: Vi gifter oss samma dag! Pepparkakor är KANON! Och knäckemacka med ost O proviva. Haha, jag kan fortsätta ett tag, sitter här med cravings... :-S

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??