lider oxå med dig. han ville ha dte så men så övertalade jag honom att vi måste berätta för våran släkt o det gjorde vi o sen var jag ju tvungen att berätta för toastmadam så de har god tid o sen var jag ju tvungen att berätta för en vännina som hjälpte mig när jag var i borås o köpte klänning eftersom hon bor där o så fick jag besök en dag av en annan vännina o då låg alla tidningarna framme o jag var inte snabb med att plocka bort de hahah vet att jag kan vara lite knäpp ibland så med andra ord så vet snart nästan alla mina kompisar o han har börjat att jävlas lite med sina kompisar eftersom de har börjat att höra ett rykte skyll du oxå på att du behöver hjälp eller att du vill ha nån annan att dela din glädje med
Sebastiána skrev 2010-03-09 11:58:32 följande:
Bröllop, bröllop, bröllop... Inte tänker jag på annat...och inte har jag någon att prata om det med heller. Min BM tycker att det ju är lång tid till dess (och det är det, mer än ett år) men vaddå?! Han har ju friat och det är han som vill ha middag och fest. Jag hade mer tänkt ett "tebröllop" eller lite snittar och champagne. Jag pratar på, men jag vet inte om han lyssnar Vi har bestämt oss för att inte säga något till någon förrän efter ett par månader så jag kan inte prata med min mamma eller min syster heller. Så där är det ju bra att jag bor 125 mil från dem annars hade jag inte kunnat hålla masken i längden!