Inlägg från: fryser |Visa alla inlägg
  • fryser

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

vi3.. skojade lite med dig.. men om ni kan gå på sön så tävla o se om ni vinner.
    nu har vi bokat rom vi åker till gbg på bröllopsnatten o på sön åker vi från gbg till rom o stannar där till på torsdagen..bara HELT själva..ska bli så underbart. på tor den 2 sep flyger vi till makedonien o möter upp våra mammaor o syskon o svärfar o barnen o stannar där till 17 sep.. helt underbart..börjar redan drömma mig bort.. kan säkert inte sova för det inatt då
    klart att man kommer på sånt för sent alltid. välling är ju ett måste.. undrar vad man gjorde innan

usch har inte trännat eller promenerat sen sön.. blää.. hur går det för dig?

• fryser

vi... jajamen du talar i gåtor.. nu ska jag upp o packa o försöka sova godnatt

• fryser

niini.. klara färdiag gååååå.. nu kan du börja planera, ta en paus, planer, ta en paus o planera o helt plötsligt så är ni där..
    tråkigt att inte ha din älskling vid din sida..
    själva ska jag få tillbringa med min i sthlm i helgen..vi har årsdag den april så firar i helgen för att få vara själva...underbart att få vara älskad o få älska tillbaka.. mmmm

• fryser

sueanne... du får säga som jag säger till mina tärnor o mamma o de som vet att vi komme rtat gift aoss en gång vill jag prata bröllop dygnet runt så låt mig göra det för om 1 år är dte över o då pratar vi aldrig bröllop mer på det sättet behöver ju inte ta upp när barnen en vacker dag ska gifta sig o så

vi3... tycker såå synd om er..det är verkligen inte kul.. du får dricka en massa proviva o sprita era händer så gott det går o torka av toaletten med klor så fort nån varty på toa.. har funkat hemma o begränsar det bra. hoppas att det ger sig snart

• fryser

hallooo.. vi var oxå där.. tog båten dit o var där nästan precis när de öppnade.. mycket mysigare än den i gbg.
    tyvär fick vi aldrig ätit på hotellet under våran helg i sthlm men det var inte sista gången vi var där.
    vad tyckte ni om mässan? hittade ni något spännande?

Maxiander skrev 2010-03-27 09:43:25 följande:
    Skansen idag :)www.maxiander.se/
  • fryser

vi3.. hoppas att ni är på bättrningsvägen

• fryser

haha vad kul.grattis, men varför chock ? om jag förstått det rätt så ville ni väl ha en till?
    de klänningar som du hade som alternativ går väl att ha en liten bulle i?
    ja inte konstigt att du vart trött o lite grinig
    hoppas att allt flyter på o det går bra.
    härligt.. blir o¨xå sugen ibland o ibland inte
    vi har ju 2..

Vi 3 skrev 2010-03-29 17:25:42 följande:

Tack Börjar sakta smälta chocken
  • fryser

niini.. har din andra hälft kommit hem så att ni kan fira?

• fryser

vi3..
    då var det meningen
    GRATTIS ännu en gång.
    o dop planerandet går bra?
    jag börjar att bli stressad över min vikt. vill ha gått ner mina kg fram till 14 maj tänkte att jag skulle kolla underkläder i london, men dte har inte vart lätt att träna då jag fortfarnde känner lite i halsen.. j... förkylning som inte bryter ut eller försvinner;-(

• fryser

vad härligt.. nu kan börja planera på allvar

Niini skrev 2010-03-29 21:07:25 följande:
    Jodå :) han kom hem natten till fredag så vi fick hela helgen på tu man hand :)
Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??