Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??
aha.. ja då kanske det inte är så lätt..
har ni bokat lokal o sånt?
aha.. ja då kanske det inte är så lätt..
har ni bokat lokal o sånt?
nu börjar jag verkligen känna av att det inte är så långt kvar till aug o bröllop. inatt hade jag mardröm om min möhippa.. dte var JAG som planerade den o styrde o ställde... helt genom svett när jag vaknade.. blääää
haha då så.. då kan du gott luta dig tillbaka o rulla tummarna i ett halvår vad det gäller bröllop
vi3...härligt att det rullar på..jag har ringt o jagat hon som skulle ringa upp ang vigselringen..o även hon med inbjudningskorten.. har även bestämt vilken doft jag ska ha på brölopsnatten
det värsta med allt det här är att jag får INGENTING gjort här hemma.. barnen ska vara glada att det är rena o mätta hehe..
maxiander.. stackare..nä det var väl kanske inte vad du/ni behövde nu precis.. du får åka tåg fram o tillbaka så att du kan planera på tåget
kan inte sova..fick en direkt order från älsklingen att inte hänga för mycket här eftersom jag berättade att jag drömt om min möhippa det är tur att ältandet med bröllopet går i perioder annars hade jag vart ett vrak
maxiander.. vädret är även tråkigt på västkusten..regnar o är såå grått.. vad läser du till? då har du 2 grejer att fira i sommar..examen o bröllop
mm det är hemskt att vara utan sin älskling. mb var i milano i höstas o var borta 3 nätter , mer än så har vio aldrig vart från varandra sen vi träffades. första gången jag åker utan honom blir nu i maj o har ont i magen ibalnd när jag tänker på att jag ska vara utan honom o barnen men samtidigt är det nog bra o nyttigt tror jag
mm han ska verkligen vara glad över att jag sitter här
vi 3.. när är dopet, hur mår ni annars?
vi3.. usch det var inte bra. men bätter det kanske än att han skadar barnen. så synd att någon utan barn inte ville ge honom en chans. skänker en tanke till er.. kraaaam
vet inte riktigt hur jag ska beskriva klänningen ,har försökta tt hitta nåt liknande men inte hittat o de i butiken säger att den är så pass ny så att inte ens de har nån bild.. fattar noll .. men sätter inte in nån bild förrän efter brölloppet då jag inet vill att nån ser den hoppas tat ni all mår bra o har haft en underbar påskledighet.. jag har ångest idag då det känns som att jag har gått up 4 kg på de dagarna fast vi bergsklättrade/vandrade i 3 timmar i sträck nästan nu är det nya tag o nya bröllopsplaneringar
maxiander.. vad härligt med nån som syr den åt dig..
vi3.. hur går det ,magen,dopet,sorgen av vovven,bröllop o påsk??