• Lillmia

"Morgongåva" till mannen?

Hejsan!
    Jag har tänkt på en sak. Det är ju enligt tradition att mannen ger sin fru en morgongåva dagen efter bröllopet. Men jag skulle vilja ge min man en present som en morgongåva oxå. Är det fel? Det ska ju vara så mycket som är rättvist nu för tiden, varför ska dåinte mannen få en present? Men min lilla fråga då, vad skulle ni ge er man? Jag funderar på ett halsband eller armband, men jag vet inte ändå. Har ni något förslag? Hjälp mig gärna :0)!!

// Mia

• Svar på tråden "Morgongåva" till mannen?
  • Katarina Michael
    KatjaB skrev 2010-02-09 19:45:04 följande:
    vi ska ge till varandra hade vi tänkt. ska hyra en vinrad ett år i frankrike till honom så han får en låda vin från den gården.. tyckte det var en kul grej
    Får man fråga vad de kostar och vad man hittar sån info?
    Om du inte vill ge ut de här så kan du väl skriva till min email: katarina.goransson@gmail.com

Tyckte de lät väldigt intressant, både jag och min man älskar vin!
  • Sanna2010

En secret box är fotografier på bruden i antingen underkläderna du kommer ha på dig när ni gifter er eller andra fina underkläder.

Det finns många olika varianter har jag märkt. Jag hittade de här stället och tror jag kommer göra det där!
    Lycka till!

www.linaochlinda.com/53CDF08D-85B8-4C6F-963C-4F69E0120E5B.html

kolla på länken morgongåva!

• JustMeAndMyLove

Jag och min fästmö ska ge varandra secretbox bilder :) Sen ska vi någon årsdag ta secretbox bilder ihop (om vi vågar, hehe)

Vårt val av morgongåva beror mest på att vi båda är amatörfotografer och att vi älskar fotokonst :)

• Katarina Michael

Var inne på secretbox med, men jag är inte så säker på mig själv att jag kommer tycka bilderna är fina på mig, är inte small som alla andra som man ser exempel bilder på...

Annars tror jag säkert min fästman hade uppskattat de...

• Sanna2010

Katarina Michael!

Jag tycker verkligen du ska tänka till ordentligt innan du bestämmer dig för att inte göra det här...
    Det gäller att hitta en bra fotograf som du känner dig trygg med och gör det till en pirrig och rolig upplevelse för dig!

jag tror oxå din fästman skulle uppskatta det! jag menar, det här är ju inga bilder ni ska visa för släkten direkt utan bilder som du ger som en fin gåva på er stora dag!
    Jag tror du kommer vara vacker och framförallt kommer din blivande man tycka det!

Fundera nu lite till innan du bestämmer dig...

• 1 Grevinnan

Vart ordnar man en vinranka i frankrike?? cool grej

• JustMeAndMyLove

Det är absolut inte bara smala människor som tar secret box! Min sambo tex kämpar med övervikt, men inte skulle hennes secrebox-bilder vara sämre för det, det är ju henne jag vill gifta mig med, leva med, och hon är i mina ögon den vakraste kvinnan på jorden.
    En bra fotograf kan fånga allas skönhet. Jag själv är smal, men jag har otroligt dåligt självförtroende ändå pga mitt utseende, men jag försöker jobba på det. Att knäppa secret box kommer vara en utmaning både för mig och min sambo men jag litar på att fotografen är professionell och jag vet själv att skönhet ligger i betraktarens öga. :)

Katarina Michael skrev 2010-02-10 14:45:14 följande:

Var inne på secretbox med, men jag är inte så säker på mig själv att jag kommer tycka bilderna är fina på mig, är inte small som alla andra som man ser exempel bilder på...Annars tror jag säkert min fästman hade uppskattat de...
  • kokosbollen

Var inne på secretbox med, men jag är inte så säker på mig själv att jag kommer tycka bilderna är fina på mig, är inte small som alla andra som man ser exempel bilder på...Annars tror jag säkert min fästman hade uppskattat de...
    Jag är absolut inte så smal som de på bilderna heller, dessutom har jag fött tre barn och den minsta är fortfarande bebis så jag har bristningar på massa ställen! Men jag tänker göra det iaf

Hoppas ni andra som tvekar pga. utseendet oxå vågar!
  • Moi mokulat

vad kostar en secretbox? Hur vågar ni?
    Jag har inte världens snyggaste kropp.
    Vet inte om jag vågar.

• Angelii

Jag har precis fotat sådana bilder jag är defintiivt inte så smal som jag ser ut på bilderna :-P och då är dem helt oretuscherade som jag vill ha dem! allting beror ju på val av underkläder 0ch vinklar, därför man skall hitta en bra fotograf !

Jag tog mina bilder i en svart korsett ute på isen i snön vid en brygga :-P SVINKALLT men jag blev otroligt nöjd

Du kan ju lägga till mig på msn om du vill se mina bilder angeliiangelii@hotmail.com

jag är dessutom gravid i 5e månaden så du kan ju tänka dig att jag har lite extra
Svar på tråden "Morgongåva" till mannen?