• Lillmia

"Morgongåva" till mannen?

Hejsan!
    Jag har tänkt på en sak. Det är ju enligt tradition att mannen ger sin fru en morgongåva dagen efter bröllopet. Men jag skulle vilja ge min man en present som en morgongåva oxå. Är det fel? Det ska ju vara så mycket som är rättvist nu för tiden, varför ska dåinte mannen få en present? Men min lilla fråga då, vad skulle ni ge er man? Jag funderar på ett halsband eller armband, men jag vet inte ändå. Har ni något förslag? Hjälp mig gärna :0)!!

// Mia

• Svar på tråden "Morgongåva" till mannen?
  • Angelii

Moi mokulat skrev 2010-02-10 17:29:07 följande:

vad kostar en secretbox? Hur vågar ni?Jag har inte världens snyggaste kropp.Vet inte om jag vågar.
    vill du se mina bilder kan du också lägga till på msn

angeliiangelii@hotmail.com
  • kokosbollen
    Angelii skrev 2010-02-10 17:32:55 följande:
    Moi mokulat skrev 2010-02-10 17:29:07 följande:vill du se mina bilder kan du också lägga till på msn angeliiangelii@hotmail.com
    Jag la till dig oxå, vill jättegärna se om jag får!
  • Katarina Michael

Från 1200-2000kr är rätt normalt inkl sminkning....

Lägger till dig när sambo inte står precis bakom Angelii...

• Sanna2010

Nu har jag oxå lagt till Angelii!!!
    Vore superkul att få se några bilder!

• ungaföräldrar

Jag hade med tänkt att ge några fina bilder på mig i underkläder.
    Sen slog mig tanken att samtidigt göra en ännu bättre sak av bilderna,
    de är så att min fästman är skejtare så om de går hade ja velat ha en av bilderna tryckta på undersidan
    av skateboardbrädan men ja vet inte alls om de går men ja vet att han skulle älskat det :)

• Katarina Michael

Ungaföräldrar de lät väldigt fräkt med Skateboards, så googlade hittade att de bara var en i sverige som gör de men att de inte var så dyrt, 650kr för brädan....här är länken om du är intresserad...

www.vilhoskateboards.com/

Angelii lagt till dig nu, ropa när du är inloggad

• ungaföräldrar

Tack Katrin Michael :D

Ja ha letat så hittade inget svenskt företag som gjorde tryck på skateboards, så tusen tack!

• Moi mokulat

Angelii jag fixar msn direkt. Vill ha inspiration.

skrev 2010-02-10 17:32:55 följande:

Moi mokulat skrev 2010-02-10 17:29:07 följande:
    vill du se mina bilder kan du också lägga till på msn angeliiangelii@hotmail.com
  • Moi mokulat

Men men men tror ni alla fotografer gör sånt.
    det med snön var ju en bra ide.

• shakynose

Oooooh! Många secret box trådar nu! Jag har oxå några bilder i mitt galleri. Under starka bilder. Fotografen heter Camila Sundberg och finns i Göteborg om någon undrar.

Svar på tråden "Morgongåva" till mannen?