I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
Som vanligt är du/ni otroligt kloka! Att mamma och pappa gör barn fattar ju varenda unge, och att det ibland kan behövas hjälp, men detaljer kan man ju ta om de undrar.. som min tonårsdotter Jisses vilka frågor! Men jag svarar bara på det hon undrar och härmodagen fick jag min belöning...-Vet du mamma, jag kan fråga dig om allt och du tramsar inte bort det. Glad blev jag!
Så jag tycker att du och din sambo är fantastiska, så smart att bo hos bästisen så blompojken verkligen bara får var just barn.
Och att han får hänga med ibland kommer en blivande svärdotter att tacka er för på sina bara knän en dag! Fast inte om han ska ha ett spel varje gång han förljer med henne förstås
Tror det är vettigt att göra det naturligt att gå till doktorn, för det är det inte här!
Vad ska man störa doktorn för är tydligen en normal fråga!
Jag fick inte maken till doktorn förrän han kräktes blod... då kan ni tänka er hur ont han haft i många år av magen... så nu har han kronisk esofagit som måste medicineras livet ut (Bråck på magmunnen med sår och som aldrig kommer att bli bra) Så som straff får han göra gastroskopi en gång om året för att kolla efter cellförändringar... man är INTE kärring för att man går till doktorn!
Så sammanfattningsvis Blomman, du är klok, du är smart, DU ÄR BÄST!!
Kram