I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
Tack
Jag VET att jag är grinig, men efter allt tjafs med igångsättning och detta att man ALDRIG får sova.. och sen kommer hem med order från BM att SOVA och inte göra NÅT denna helg så undrar jag bara hur fan det kommer sig att jag gjort allt??
Särskilt som maken skulle på fest nu ikväll... En fest som jag gärna gått på men pga av grav tackat nej till....vill också få en 3-rätters middag serverad! Inte behöva laga all mat åt alla.. de enda som sovit här i dag är lilla vild och min pappa...
Likadant igår, men då jobbade åtminstone maken, idag var han ledig tills han for på fest...BLÄÄÄÄÄÄÄ
Och nu får jag så fina mess från maken:
"Jag har inte sagt att det är bra mellan oss, och det är inte synd om mig fast jag inte klarar av att göra något, inte ens ta hend om min gravida fru så är det inte synd om mig. Det är du det är synd om som blir drabbad hela tiden. Förlåt"
Jaha... nu leker vi martyr alltså...
Nä, du klarar inte av att göra något för du VÄLJER att göra annat istället... och är jag så jävla gnatig för att jag ville ha in vagnsinsatsen för 3 veckor sen för att kunna tvätta upp den så är jag väl gnatig då... hade jag lust att svara! Men just nu igonorerar jag sms...
Ursäkta monumental egospya!!
Nu ska jag ta mina sammandragningar och gå och lägga mig..
och låsa sovrumsdörren, vägrar prata med skithögen i natt! Jag ska sova!
Tack för att ni finns, ni är underbara och guld värda i denna tråd!!!