Ja, hrm, jag är väl egentligen då i fel tråd eftersom alla här verkligen _planerar/planerat_ bebistillverkning. Här är det tvärt om. Här var det planerat _inga-fler-bebisar_ PUNKT. Så det känns som att jag inte ska skriva det här just här egentligen. Skrolla vidare ni som känner på er att ni kan bli sura/arga/ledsna. För det är det sista jag vill att ni blir. men jag har inte så många "experter" att vända mig till, förutom er då.
Min mens har varit som klockan regelbunden men senaste halvåret har den kunnat komma ett par dar för tidigt. Aldrig försent.
Förra mensen kom enligt mina slarviga beräkningar (hade missat kryssa i almanackan) en vecka för tidigt.
Nu är min mens helt plötsligt 4 dagar försenad. Och inga tecken på att den ska komma igång, förutom ömma,tunga bröst. Trots att jag hoppat och skuttat på Pialtes idag.
Vi kör ju med säkra perioder och avbrutet, men just denna månad så var vi oense. Det var på 10:e dagen... Maken tyckte det var sjunde dagen och körde på. Jag blir ju förstås nojjig nu !
Och ungefär mitt i min beräknade cykel så fick jag fruktansvärda magsmärtor i de nedre regionerna och sen efter ett par dagar kom ljusrosa flytningar, blodblandade alltså. I ett par,tre dagar. Tänk om det var en nidblödning !
Annars så har jag inte känt några graviditetsymptom förutom att jag somnar varje kväll i soffan
Inga brännande tits som förut.
Som sagt, hoppas jag inte gjort någon ledsen nu, det var inte min mening. Schasa ut mig härifrån om ni tycker att jag inte hör hemma här