• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • lanovia 08

Än så länge är magen lugn idag, hon sover lugnt här vid sidan om mig. Den var rätt snäll igår kväll också när jag tänker tillbaka, men desto värre var den igår på dan. Men det var bra timing för då var ju mina föräldrar här och bar lite på henne.

Jadu när gör vi det?? Inget planerat ännu. Vi väntar ju på att ni skall komma hit först.

Ninnnis skrev 2010-03-25 08:44:11 följande:
    Hur är det med lilla E´s mage, Lanovia? Och när kommer ni till Skåne?
  • lanovia 08

Ingis, fy tusan vad jobbigt med systerdottern. Bra att hon får hjälp nu. Men hur går det med din syster då? Jobbig man och en dotter som mår dåligt.

• Fru sy

Vi har pratat lite och hon säger att hon inte är sur på mig utan typ allt och alla. Och känner sig kränkt av chefen. Jag tänker därför bara ge henne tid. Jag pratar lite med henne när vi träffas.

Mina indiander har hittat hit på riktigt idag, tack Daa för att du skickade dem rätt
    Nu skall jag planera lite, både lektioner och en kurs som jag skall ha i helgen.
    Kram alla goa tjejer!!
    lanovia 08 skrev 2010-03-25 08:39:43 följande:

Fru sy tråkigt att det kollegan är så sur. Säger som Daa är det något du kan prata med henne om?
  • Villemoa

Fru sy: härligt att indianerna har hittat rätt!

*håller tummarna hårt, hårt för EAs och Blommis små embryon. Måtte det gå vägen!*

Kramar till Ingis.

Ska försöka läsa ikapp nu och se vad jag missat!

• Villemoa

Sonja: vad skönt att indianerna kom med tanke på hur du känner. SJÄLVKLART är dina problem lika mycket värda som övrigas oavsett vilken tråd du är i! på dig!

• Daa

Ninnis: men det blev ju perfekt att det löste sig så med ledigheten *kram*

Lanovia: ja, det är ju det där när båda inte är på topp... Och speciellt när man har olika sätt att hantera det jobbiga. Förstår att det blir grinigare när ni båda är trötta. Hemskt att gå omkring och tro att man ska bli lämnad! Jättebra att ni har kunnat prata om det. *kramar*

Vi är för övrigt tillbaka i vår vanliga jargong, så depp-dippen är över för nu. Igår hade vi lite quality time när vi krälade omkring under makens bil för att byta avgassystem.

Fru Sy: härligt att de små kräken lyssnar ibland (indianerna alltså ). Så bra att du har pratat med kollegan. Det låter klokt att ge henne tid.

*ger Villemoa en till kram*

• Ninnnis

Whatever floats your boat...

Daa skrev 2010-03-25 11:47:33 följande:
    Igår hade vi lite quality time när vi krälade omkring under makens bil för att byta avgassystem.
  • Sonja68

Godmorgon flickor och kram på er!

Här har jag börjat med ett lätt irritationsutbrott på de flesta i min närhet här på jobbet. Känns skönt

Och nu är det lunch!

• Ninnnis

Nu är granskningen färdig, och det gick bra

Bra att indianrena hittade rätt till sist, Jenny. Vad är det för kurs du ska ha?

Vad bra att maken lyckades övertyga dig om att han inte ska lämna dig, Lanovia. Inte kul med jobbiga tankar och trötthet...

Daa, härligt att dippen är över! Kram!

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan