• Daa

I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan

I glädje och sorg, i vardagens vedermödor och glädjeämnen finns vi till för varandra!

Läsning sker på egen risk, för vi viker inte för diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara smått privat.

Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.

Förra tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3600713.html

• Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
  • Daa

Jag ska cykla iväg till affären. Bara därför vill maken att jag köper hem massa hushållspapper, pantar läskbackarna och köper en stor bal med mjölpåsar, för han "ska baka.  Jättemycket".
    Trotsig, det är vad han är. *hjärtar min retsticka*

• Ninnnis

passionsblomman skrev 2010-05-11 18:34:48 följande:
    *stortjuter av glädje för Ninnis skull*

• Ninnnis

Daa skrev 2010-05-11 18:52:24 följande:
    Jag ska cykla iväg till affären. Bara därför vill maken att jag köper hem massa hushållspapper, pantar läskbackarna och köper en stor bal med mjölpåsar, för han "ska baka.  Jättemycket". Trotsig, det är vad han är. *hjärtar min retsticka*

• lanovia 08

Överlyklig och dansar runt med tårar i ögonen för Ninnis skulle. Tjoho!!
    Kladdkaka, grädde och bananer- ledsen tjejer men jag råkade nog äta upp allt som fanns kvar.

• lanovia 08

Här har vi lyckats bli människor igen. Har varit supertrötta efter dopet. Men en hel söndagskväll i soffan så hade vi lite mer energi.

Dopet blev superfint och bra, vi är så nöjda. Och smörgåstårtorna vi gjorde själva fick massa beröm. Var några som vägrade tro att vi hade gjort dem själva, bra betyg.
    Fast vi fick en hel del över så jag bjuder runt här i tråden. Skinka-ost är vad som finns.

• lanovia 08

Bruttan tråkigt med dödsfall och begravning även om du inte tar det så hårt.
    Underbar kommentar från dina döttrar.

Svar på tråden I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan